کد خبر: 1047321
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
کاپیتان سابق استقلال گفت: فدراسیون نباید در برخورد با خاطیان سیاست یک بام و دو هوا را داشته باشد و باید هرچه سریعتر با خاطیان اصفهان برخورد کند.
علی جباری در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال اظهار داشت: طبیعی است که باید بازی با ذوب آهن را فراموش کنیم. دربی همیشه خاص بوده و هست. بازیکنان باید آرامش خود را به دست آورند و برای شادی دل هواداران در این بازی همه تلاش خود را بکنند. من فکر می‌کنم تیم ما پتانسیل موفقیت در ادامه رقابت‌ها را دارد و امیدوارم دربی سرآغاز موفقیت‌های بعدی ما خواهد بود.

پیشکسوت استقلال با انتقاد از برخورد دوگانه با تیم‌ها در شرایط مشابه، گفت: اگر اتفاقی که در اصفهان رخ داد، برای ما رقم می‌خورد، تمام این فوتبال بسیج می‌شدند تا با خاطیان برخورد کنند و این در تاریخ استقلال همواره تکرار شده است.

جباری تاکید کرد: یعنی می‌خواهم بگویم این برخورد دوگانه سابقه دار است و مشخص نیست چرا اعمال قانون نسبت به تیم‌ها متفاوت است. باید حتماً مسئولان مربوطه برخورد لازم را داشته باشند. به هرحال نقض قوانین منجر به تنبیه می‌شود و باید بین کسانی که قوانین را نقض می‌کنند و کسانی که این کار را نمی‌کنند، تفاوتی وجود داشته باشد و سیاست یک بام و دو هوایی، فوتبالمان بیشتر از این آسیب می‌بیند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار