کد خبر: 1047269
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
میلانی مطرح کرد
عضو شورای شهر گفت: اخیرا تردد ماشین‌های آفرود از مبادی ورودی پارک جنگلی سوهانک افزایش یافته است و علاوه بر مزاحمت برای ساکنین، خسارت جدی به محیط زیست منطقه وارد می‌کند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: آرش حسینی میلانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به مصوبه ثبت میراث طبیعی توچال در شورای شهر گفت: با پیگیری‌های متعدد همچنان منتظر اداره کل میراث فرهنگی هستیم درحالیکه در آخرین گزارشی که تهیه شده و منطبق با الگوی میراث بوده است، هنوز نظر نداده‌اند و می‌خواهیم زودتر اعمال نظر کند تا شهرداری نسبت به ثبت آن کمک کند.

وی افزود: ارتفاعات توچال و بی بی شهربانو که جزو میراث‌های طبیعی ماست باید در رصد همیشگی باشد و نباید از آن میزان این رصد کاسته شود.

این عضو شورای شهر اظهار داشت: براساس گزارش شورایاری محله سوهانک تردد ماشین‌های آفرود از مبادی ورودی پارک جنگلی سوهانک افزایش یافته است و علاوه بر مزاحمت برای ساکنین، خسارت جدی به محیط زیست منطقه وارد می‌کند.

وی با اشاره به سرمایه گذاری قابل توجه شهرداری برای جنگل کاری در این منطقه گفت: در سال ۹۶ برخوردی با این معضل صورت گرفته، اما وجود ۳ ورودی باعث این اتفاق می‌شود و نیازمند اقدامات حفاظتی است.

میلانی افزود: اداره منابع طبیعی و شهرداری برای مدیریت این ۳ ورودی اقدام کنند.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار