کد خبر: 1047175
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
ملی پوش قایقرانی گفت: نمی‌خواهم رفتن به المپیک را از دست بدهم از این رو در مسابقه انتخابی داخلی برای معرفی ورزشکار اعزامی پا پس نمی‌کشم.
علی آقا میرزایی در گفتگو با ایسنا درباره اینکه پس از کسب سهمیه المپیک، برای اعزام به بازی‌ها باید در مسابقه انتخابی داخلی نیز اول شود، بیان کرد: فدراسیون باید تست انتخابی را بگذارد و هر کسی مدعی است، بیاید رقابت کنیم. مسلما نمی‌خواهم رفتن به المپیک را از دست بدهم. بحث یکی، دو سال نیست و ۱۳ تا ۱۴ سال زحمت کشیدم و هدف گذاری کردم تا به المپیک بروم و از این رو مطمئنا به این راحتی پا پس نمی‌کشم و در انتخابی داخلی نیز باید حتما اول شوم.

آقامیرزایی در مورد سختی‌هایی که برای گرفتن سهمیه المپیک کایاک مواجه شد، گفت: قایقی که ما به شرکت پرتغالی سفارش داده بودیم، سایز ML بود، اما در ایران متوجه شدیم که برای ما قایق سایز M و L ارسال کرده اند. آقای سهرابیان رییس فدراسیون تلاش کرد که قایق برای من بفرستد، اما شرکت‌های هواپیمایی یا قبول نمی‌کردند یا ۴۰۰ میلیون تومان هزینه ارسال می‌خواستند که رقم بالایی بود. در نهایت درتایلند قایق‌ها را امتحان کردم و، چون وزنم کم بود، احساس کردم قایق سایز M مناسبم است و توانستم با آن قایق رکورد خوبی ثبت کنم و مشکلی برایم پیش نیامد.

او ادمه داد: در فرودگاه تایلند به ما اعلام کردند ۱۰ روز قرنطینه داریم و این در حالی بود که مدت قرنطینه برای کشور‌ها متفاوت بود مثلا چین چهار روز قرنطینه داشت. این مدت قرنطینه خیلی ما را اذیت کرد و مجبور بودیم در اتاق غذا بخوریم و تمرین هوازی انجام دهیم تا افت نکنیم. شرایط پیچیده‌ای بود و مانند زندانی‌ها بودیم. ورزشکاری که این همه زحمت کشیده ۱۰ روز تمرین نکند به نوعی می‌گویند این ورزشکار باطل است، اما مربیان ما حرفه‌ای برنامه ریزی کردند تا آمادگی ما حفظ شود و عملکرد ضعیف نداشته باشیم.

ملی پوش قایقرانی همچنین گفت: در آب‌های آرام باید حتما اول می‌شدیم تا سهمیه المپیک را به دست می‌آوریم و همه کشور‌ها آمده بودند که اول شوند. با تمام مشکلاتی که برایم به وجود آمد، توانستم خودم را از لحاظ روحی جمع کنم و نتیجه بگیرم.

او در مورد فرصت کمی که برای آماده شدن جهت حضور در المپیک دارد، تاکید کرد: کشور‌هایی که در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ سهمیه گرفتند، بیش از یک سال فرصت داشتند که برای المپیک آماده شوند، اما ما حدود ۷۰ روز فرصت داریم. از این رو باید هر چه سریع‌تر تمرینات را شروع کنیم. می‌خواهم نتیجه خوبی در المپیک بگیرم و برای نخستین مرتبه به فینال A راه پیدا کنم.

آقا میرزایی در پایان گفت: از خانواده ام که سال‌ها حمایتم کردند و مربیان پایه ام و تیم ملی تشکر می‌کنم. در مدت زمانی که به خاطر کرونا اردو نبود، ایرج اقلیمی سرمربی تیم ملی از راه دور به من برنامه می‌داد و دلسوزانه رفتارکرد تا بتوانم نتیجه خوبی در مسابقات کسب سهمیه المپیک بگیرم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار