کد خبر: 1047142
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل موسسه خیریه کهریزک از آمادگی این موسسه دریافت فطریه و کفاره روزه داران خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: محمد علی احمدی تنکابنی گفت: امسال نیز به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، امکان برگزاری نماز با شکوه عید سعید فطر در محل آسایشگاه کهریزک مقدور نیست، اما این مؤسسه آمادگی دارد از طرق گوناگون، فطریه و کفاره روزه‌داران عزیز را دریافت کند.

مدیر روابط عمومی مؤسسه خیریه کهریزک با اشاره به نگهداری و درمان و توانبخشی ۳ هزار مددجوی سالمند، معلول، بیمار مبتلا به ام اس، کودکان معلول ذهنی و کودکان اختلال اوتیسم در این مؤسسه گفت: خیرین و نیکوکاران می‌توانند فطریه، هدایای نقدی و غیر نقدی خود را به این مؤسسه اهدا کنند. در دو روز تعطیلات عید سعید فطر صندوق‌های دریافت فطریه و کفاره در محل آسایشگاه خیریه کهریزک و بیش از ۴۰۰ نقطه از میدان‌ها و معابر اصلی شهر تهران و البرز تعبیه شده است.

احمدی تنکابنی با بیان اینکه امسال همچون سالیان گذشته از مردم نوعدوست و دین باور شهر و کشورمان برای مشارکت معنوی دعوت می‌کنیم، اظهار کرد: از محل مشارکت‌های مردمی قسمتی از هزینه‌های زندگی خانواده بزرگ و ۳ هزار نفری کهریزک تأمین می‌شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل مؤسسه خیریه کهریزک ادامه داد: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این مؤسسه به نشانی www.kahrizakcharity.com و یا تماس با سامانه ۴۲۱۱۴۰۰۰ دفتر جلب مشارکت‌های مردمی درباره نحوه پرداخت کفاره و وجوه نقدی اطلاعات کسب کرده و سهمی در شادی بخشی به توانخواهان داشته باشند.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار