کد خبر: 1047007
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
سرمربی تیم فوتبال لیورپول با تمجید از عملکرد تیاگو، ابراز امیدواری کرد تیمش سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد.
در یکی از دیدار‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس دو تیم لیورپول و ساوتهمپتون در ورزشگاه آنفیلد برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری ۲ بر صفر لیورپول به پایان رسید.

سادیو مانه مهاجم مسلمان لیورپول و تیاگو آلکانتارا هافبک اسپانیایی برای لیورپول گلزنی کردند. بدیهی است امشب این برد یک اتفاق بزرگ برای ما بود. ما واقعاً به آن نیاز داشتیم. بازی برابر ساوتهمپتون همیشه اینطور بوده و همیشه مقابل این تیم سختی داشتیم. از این بابت خوشحالم که دو گل به ثمر رساندیم و برد مهمی به دست آوردیم. امیدواریم در هفته‌های باقی مانده نیز بازی‌های خود را ببریم و امیدوار به صعود به لیگ قهرمانان باشیم. ما روز پنجشنبه با منچستر یونایتد بازی می‌کنیم و شاید کمی خسته باشیم، ولی باید این دیدار را جدی گرفت و تمام توان خود را به خرج خواهیم داد.

کلوپ در ادامه به تمجید از عملکرد تیاگو آلکانتارا پرداخت و گفت: او واقعاً خوب بازی کرد. اولین بار نیست که اینطور بازی می‌کند، اما او واقعاً خوب بازی کرد. تیاگو تقریباً در همه بخش‌ها واقعاً خوب به نظر می‌رسید و خیلی به ما کمک کرد. همه ما باید سخت کار کنیم. هنوز رقابت برای کسب سهمیه تمام نشده است و همه تیم‌ها به دنبال کسب آن هستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار