کد خبر: 1046996
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
رئیس پلیس آگاهی ناجا از فراهم شدن امکان ثبت سرقت خودرو و استعلام خودرو‌های مکشوفه در نرم افزار موبایلی «پلیس من» خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: رئیس پلیس آگاهی ناجا از فراهم شدن امکان ثبت سرقت خودرو و استعلام خودرو‌های مکشوفه در نرم افزار موبایلی «پلیس من» خبر داد.

سردار قنبری در تشریح این خبر اظهار داشت: پلیس آگاهی ناجا در کنار کشف جرم و شناسایی و دستگیری مجرمان، خدماتی را با همکاری معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا در راستای کاهش رفت و آمد شهروندان به مراکز انتظامی فراهم آورده که یکی از آن ها، امکان ثبت سرقت خودرو و دیگری، استعلام خودرو‌های مکشوفه در نرم افزار موبایلی پلیس من است.

وی افزود: در صورت سرقت وسیله نقلیه، مالک خودرو می‌تواند با ورود به نرم افزار موبایلی پلیس من به آدرس epolice.ir و از طریق شماره تلفن متعلق به خود، نسبت به ثبت اطلاعات خودروی سرقتی در کمترین زمان ممکن اقدام و برای انجام تشریفات انتظامی و قضائی پرونده به کلانتری اعلامی از سوی نرم افزار مراجعه کنند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا ادامه داد: مالکان خودرو‌های مسروقه‌ای که قبلا نسبت به تشکیل پرونده اقدام کرده اند می‌توانند با وارد کردن شماره پلاک وسیله نقلیه یا وی. آی. ان خودرو (کد ۱۷ رقمی پشت کارت خودرو) و شماره پرونده تشکیل شده، وضعیت کشف خودروی خود را از نرم افزار یاد شده مورد استعلام قرار دهند.

سردار قنبری تصریح کرد: این بخش در نرم افزار موبایلی با هدف اطلاع رسانی به مالکان خودرو‌های مسروقه راه اندازی شده و برای تحویل خودرو باید به پلیس آگاهی محل وقوع سرقت مراجعه کرد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار