کد خبر: 1046836
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
سرمربی آلمانی چلسی به تمجید از پپ گواردیولا پرداخت که باید در فینال لیگ قهرمانان برابر او قرار گیرد.
توماس توخل سرمربی آلمانی فصل قبل توانست پاری سن ژرمن را به فینال لیگ قهرمانان برساند که با شکست برابر بایرن مونیخ از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند.

این مربی در فصل جاری توانست دست به کار بزرگی بزند و چلسی را به فینال لیگ قهرمانان برساند و باید در استانبول برابر منچسترسیتی دیگر تیم انگلیسی قرار گیرد که پپ گواردیولا را روی نیمکت دارد.

توماس توخل با تمجید از پپ گواردیولا گفت: اگر در برابر پپ بازی می‌کنید سخت‌ترین بازی‌ها رقم می‌خورد، زیرا او مربی بهترین تیم‌های اروپا بوده و آثار و سبک بازی خودش را دارد. او سرشار از شجاعت و انعطاف پذیری است. تیم‌های او همیشه برای پیروزی تلاش می‌کنند. او هر تیمی را به یک ماشین کسب پیروزی تبدیل می‌کند. سیتی تیم قدری است، ولی باید مثل دیدار نیمه نهایی جام حذفی که توانستیم آن‌ها را شکست دهیم، در این دیدار نیز در ۹۰ دقیقه فاصله را از بین ببریم.

او در ادامه گفت: هنگامی که شما مقابل پپ بازی می‌کنید بازی در سطح بالایی است و شما باید در بالاترین سطح مربیگری باشید تا با اعتماد به نفس تیم خود را هدایت کنید، زیرا آن‌ها به برد عادت دارند و تیم آن‌ها به طور منظم در سطح بالایی بازی می‌کند. با این حال ما نمی‌خواهیم بازنده باشیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار