کد خبر: 1046694
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
مدیران باشگاه استقلال در پایان فصل بیستم رقابت‌های لیگ برتر کار دشواری برای تمدید با بازیکنان مورد نظر در پیش دارند.
 فصل بیستم رقابت‌های لیگ برتر فصلی استثنایی برای استقلال در سال‌های اخیر بود و این باشگاه برای نخستین دفعه در سال‌های اخیر توانست شاکله و استخوان بندی اصلی خودش را حفظ کند.

آبی پوشان در نقل و انتقالات تابستانی با اینکه روزبه چشمی و علی کریمی که از بازیکنان مهم آن‌ها بود را از دست دادند، اما به جز این دو بازیکن، سایر نفرات این تیم حفظ و حتی بعضاً قراردادشان را هم تمدید کردند؛ به این‌ها اضافه کنید چند بازیکن جدید از جمله رشید مظاهری، محمد حسین مرادمند، مهدی مهدی پور، محمد نادری و احمد موسوی را که به عنوان بازیکن جدید به جمع آبی پوشان اضافه شدند.

استقلال نتیجه عملکرد موفقیت‌آمیز مدیران خود در فصل نقل و انتقالات را با موفقیت نسبی در فصل بیستم لیگ برتر و موفقیت بزرگ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گرفت.

حال که استقلال با عبور از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به یکی از مقاطع مهم خود در این فصل رسیده و این فرصت را دارد تا با پیروزی برابر الهلال مسیر نسبتاً همواری را تا فینال آسیا داشته باشد، مدیران این باشگاه کار دشواری برای حفظ شاکله و استخوان بندی آن برای فصل آینده دارند.

در حالی که کمتر تنها ۸ بازی دیگر تا پایان فصل جاری لیگ برتر زمان باقی است، ۱۰ بازیکن استقلال در پایان فصل قراردادشان به پایان رسیده و در صف انتظار برای تمدید قرارداد هستند که در بین این نفرات، بازیکنان تاثیرگذاری هم دیده می‌شوند.

سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد نادری، هرویه میلیچ، آرش رضاوند، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری، شیخ دیاباته و داریوش شجاعیان ۱۰ استقلالی هستند که در پایان فصل قراردادشان با این تیم به پایان رسیده و منتظرند تا باشگاه در زمان مورد نظر مذاکرات خود را به منظور تمدید قرارداد با آن‌ها آغاز نماید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار