کد خبر: 1046687
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا ضمن ابلاغ رسمی ممنوعیت کلیه سفر‌ها در ایام عید فطر در سراسر کشور، خواستار اتخاذ همه تمهیدات لازم برای تحقق ممنوعیت سفر‌ها شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در نامه‌ای که در نخستین ساعات صبح امروز خطاب به وزیر راه و شهرسازی و فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صادر شد، به استناد مصوبه رؤسای کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مدیریت کرونا در حضور رئیس محترم جمهوری، ممنوعیت کلیه سفر‌ها در ایام عید فطر در سراسر کشور، از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه تا ظهر روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ را رسما ابلاغ کرد.

فرمانده قرارگاه در این ابلاغیه، از وزارت راه و شهرسازی و ناجا خواست، با پیش بینی همه تمهیدات لازم، ممنوعیت کلیه سفر‌ها در همه مناطق کشور فارغ از هرگونه رنگ بندی کرونایی را در بازه زمانی مصوب، به نحو کامل محقق کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در رونوشت این ابلاغیه، ضمن جلب همکاری کامل جمعیت هلال احمر برای اجرای مصوبه ممنوعیت سفرها، از سازمان صدا و سیما خواست موضوع ممنوعیت سفر‌ها را از طریق شبکه‌های پر مخاطب رادیو و تلویزیون، مستمرا اطلاع رسانی کنید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار