کد خبر: 1046485
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
خطیب‌زاده:
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نکات اختلافی میان ایران و آمریکا در وین کم نیستند و برخی مواضع آمریکا در وین قابل قبول نبوده است.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی درباره آنچه که برخی رسانه‌های ایران از قول منبع آگاه و درباره مذاکرات هسته‌ای وین منتشر می‌کنند گفت: نکات اختلافی میان ایران و آمریکا در وین کم نیستند و برخی مواضع آمریکا در وین قابل قبول نبوده است.

وی تاکید کرد: از این رو هیئت ایرانی گفتگوهای وین را با دقت و نکته‌سنجی به پیش می‌برد.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: اما در این مورد خاص که سوال می‌پرسید، که بازهم یک رسانه از قول منابع آگاه ناشناس خود ادعا کرده، نه تنها این مورد و موارد ادعایی شبیه این غلط است بلکه همه یقین بدانند اگر آمریکا اصراری بر این گونه امور داشت قطعاً تاکنون گفتگوها متوقف شده بود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
0
سلام: برای رفع و بر طرف کردن آلودگی هوا ،کم کردن کردن بار ترافیک، صرفه جویی در مصرف بنزین و انرژی ،سفر تنظیم شده پاک و کم هزینه درون شهری ،راهی جز توسعه همه جانبه حمل و نقل عمومی مخصوصاً مترو در کلان شهر ها وجودندارد. تهران با توسعه پایدار حمل ونقل عمومی باید 20 خط مترو و 30خط BRT باقطار ها و اتوبوس های باکیفیت کافی ساخت داخل که هم زمان ایجاد اشتغال برای جوانان می کند یعنی حد اکثر3 دقیقه در هر ایستگاه داشته باشد.تاکسی ها به هیچ وجه حمل و نقل عمومی محسوب نمی شوند زیرا هم ترافیک و هم آلودگی هوا ایجاد می کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
0
0
اما اصلا قرار نیست این اختلافات دوباره به مذاکراتی فرسایشی تبدیل شود ... ابتدا سه ماهه بعد شش ماهه بعد یکساله و همینطور تا ده سال دیگر مذاکرات بدون هیچ دستاوردی ادامه یابد و ما را از اتکای به توانایی‌های خود به امید برداشتن تحریمها بازدارند و این فرسایشی شدن مذاکره یعنی جلوگیری از پیشرفت صنعتی و اقتصادی ایران ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار