کد خبر: 1046457
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۰
بارش باران و جاری شدن سیلاب در هشت استان کشور ۱۰ کشته برجای گذاشت. شش نفر از قربانیان حادثه کارکنان اداره برق کرمان بودند که برای رفع مشکل برق ناشی از بارندگی‌ها به محل اعزام شده‌بودند.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  بارش باران و جاری شدن سیلاب که شامگاه دوشنبه در هشت استان کشور به اوج خود رسیده بود مرگ ۱۰ نفر را در استان‌های کرمان، یزد و خراسان جنوبی رقم زد. مهدی ولی‌پور، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: «با وقوع سیلاب در هشت‌استان، به ٥٤٦‌نفر امدادرسانی شد و در ۳۷‌خودرو رهاسازی و بیش از ۱۰۰ نفر از سیل نجات یافتند.» وی در ادامه گفت: «در بارندگی‌های دو‌شنبه نیز، شش‌شهرستان و ۴۷‌روستا گرفتار سیل و آب‌گرفتگی شدند که در جریان عملیات جست‌وجو و نجات توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر متأسفانه اجساد ۱۰‌نفر از مفقودین ناشی از سیل در استان‌های یزد، کرمان و خراسان جنوبی کشف شد. این عملیات برای کشف گمشده‌های احتمالی ادامه دارد.»

کشف اجساد تیم ۶ نفره نیرو‌های برق در سیل کرمان

علی بابایی، فرماندار کرمان هم از قربانی شدن شش‌نفر از نیرو‌های اداره برق شهرستان کرمان خبر داد و گفت: «سیل روز دوشنبه در بخش گلباف باعث گرفتاری شش‌نفر از نیرو‌های اداره برق شهرستان کرمان شد. با اعلام این خبر تلاش برای یافتن آن‌ها آغاز شد تا اینکه صبح روز گذشته اجساد آن‌ها توسط بالگرد هلال احمر پیدا شد.»

او در توضیح این حادثه گفت: «روز یک‌شنبه، ۱۲‌اردیبهشت‌ماه تیم شش‌نفره برای رفع مشکل برق که به خاطر بارندگی‌های در بالادست (سه راهی نیبید) به سمت گلباف به وجود آمده بود به محل اعزام شدند. تیم اعزامی تا ساعت‌۵ عصر روز دوشنبه در حال پیگیری و بررسی قطعی برق منطقه بودند تا اینکه به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی و بارش شدید تگرک، حجم آب چند برابر شد و در پی آن با وقوع سیل این تیم گرفتار شد. با اعلام این خبر تلاش برای نجات آن‌ها آغاز شد که متأسفانه صبح روز گذشته اجساد هر شش نفر از تیم اعزامی کشف شد.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار