کد خبر: 1046453
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱
پسربچه هشت ساله که از بیماری سرطان رنج می‌برد با پوشیدن لباس پلیس به یکی از آرزوهایش رسید.
سرویس حوادث جوان آنلاین: چند روز قبل به سردار کیوان ظهیری، فرمانده انتظامی غرب استان تهران خبر رسید که پسربچه‌ای هشت ساله به نام کیان آرزو دارد که لباس پلیس به تن کند. کیان کوچولو از مدتی قبل به بیماری سرطان مبتلا شده و در حال مبارزه برای شکست دادن غول سرطان است. او حالا در اوج مبارزه بی‌امانش با این بیماری دوست داشت به یکی از آرزوهایش که پوشیدن لباس پلیس است برسد.

وقتی سردار ظهیری از آرزوی این کودک با خبر شد او را به ستاد فرماندهی غرب استان تهران دعوت کرد. کیان کوچولو هم که لباس سرداری به تن کرده بود راهی ستاد فرماندهی در شهرستان شهریار شد و همراه سردار ظهیری از بخش‌های مختلف ستاد از جمله مرکز فوریت‌های پلیس‌۱۱۰ دیدن کرد و این گونه به یکی از آرزوهایش جامه عمل پوشاند. کیان کوچولو به سردار قول داد که پس از شکست دادن بیماری‌اش برای شکست مجرمان هم وارد عمل شود.

سردار کیوان ظهیری، فرمانده انتظامی استان تهران توضیح داد: کیان زنده دل که به بیماری سرطان مبتلا است مدتی قبل به خانواده‌اش اعلام کرده بود که دوست دارد لباس پلیس به تن کند.

خانواده او هم به مرکز فرماندهی غرب استان تهران مراجعه و درخواست کردند که بچه به آرزویش برسد و ما با کمال افتخار از این موضوع خوشحال شدیم و همه امکاناتمان را بسیج کردیم که بچه به آرزویش برسد. بنابراین کیان به صورت نمادین به عنوان فرمانده انتظامی غرب استان تهران وارد شد و مورد استقبال قرار گرفت و آرزو داریم که همه کودکان به آرزوهای‌شان برسند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار