کد خبر: 1046275
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷

مزایای چمن مصنوعی

رپورتاژ آگهی/ آیا در آینده نزدیک می خواهید ملک خود را بفروشید؟ خوب روش هایی وجود دارد تا به وسیله چمن مصنوعی ارزش ملک تان را بالاتر ببرید.

تنها افزودن یک چشم انداز سبز در داخل و بیرون منزل شما می تواند قیمت آن را به طرز قابل توجهی افزایش دهد. خوب این موضوع به این معنا است که می توانید قیمت پیشنهادی را بالا ببرید و سود کنید.

برای این که بهترین ایده را برای زیباتر کردن دکوراسیون داخلی و خارجی منزل خود با چمن مصنوعی به دست بیاورید، با تیم شرکت آسیاچمن تماس بگیرید و در مدت زمان کوتاهی منزل و ملک خود را به یک مکان لوکس و باشکوه تبدیل کنید.

1.مکانی برای تفریح و سرگرمی در حیاط خانه به وجود آورید

لحظه ای درنگ نکنید، وجود یک آلاچیق یا حتی سایبانی که روی چمن مصنوعی را پوشانده است همراه با صندلی های چوبی یا حتی سنگی می تواند یک مکان و فضای مهیجی را برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه فراهم کند.

2.پارکینگ سبز را به خانه خود اضافه کنید

شما می توانید با نصب چمن مصنوعی لابه لای موزاییک و سنگ فرش های حیاط، محل پارک خودرو خود را هیجان انگیز و مدرن و پیشرفته بسازید.

حتی می توانید از کابین های سرپوشیده در محل پارک خودرو خود استفاده کنید که تا این فضای جذاب را چشمگیر تر و کاربردی تر نمایید.

به این ترتیب دیگر نه سطح لغزنده ای در هنگام باران به وجود می آید و نه دیگر خبری از خیس شدن ماشین تان است.

مزایای چمن مصنوعی

3.اطراف استخر را با چمن مصنوعی احاطه کنید

این امر هم امنیت افراد هنگام شنا کردن و بیرون آمدن از استخر را تضمین می کند، هم تلفیق رنگ آبی آب استخر و سبزی چمن مصنوعی، یک طبیعت واقعی را جلوی چشم ها به وجود می آورد.

نگران آبگرفتگی اطراف استخر خود نباشید که یک چمن مصنوعی پیشرفته و نوین، دارای خاصیت زهکشی فوق العاده قدرتمندی است. پس با خیال راحت از شنای خود لذت ببرید.

4.تراس و بالکن را به مجهزترین بخش خانه تبدیل کنید

شما تنها با نصب چمن مصنوعی در کف و یا حتی دیوار تراس و بالکن خود می توانید آپارتمان هر چند بزرگ و کوچک خود را مجهز به فضای سبزی کنید که مکان خوبی برای استراحت بعد از یک روز کاری و پر مشغله می باشد.

اگر این کف پوش سبز را با میز غذاخوری و یا حتی مبل و صندلی هایی تزئین کنید که چه بهتر، زیرا به این ترتیب یک بخش پذیرایی دیگر را به آپارتمان خود اضافه کرده اید.

مزایای چمن مصنوعی

5.دیوار سبز به جای کاغذ دیواری

یک دیوار پرکاربرد و چشمگیر منزل خود را انتخاب کنید، مانند بخشی که تلویزیون قرار می گیرد و آن را با چمن مصنوعی تزئینی بپوشانید و حتی می توانید روی آن گل های مصنوعی و یا حتی عکس یادگاری یا یک تابلو نصب کنید.

می بینید حتی تماشای تلویزیون نیز می تواند با چمن مصنوعی مهیج تر و لاکچری تر باشد.

فرقی ندارد که از چمن مصنوعی به چه منظور و در کجا استفاده می کنید، با اندکی خلاقیت و ارائه ایده های ناب می توانید فضای خانه خود را لوکس و زیبا نشان دهید که بی شک روی ارزش آن تاثیر می گذارد.

فقط کافی است یک محصول باکیفیت و صد البته پیشرفته را از یک شرکت معتبر و باسابقه تهیه کنید و فقط نظاره گر دگرگونی و تغییر فضای داخلی و بیرونی منزل و ملک خود باشید که بی شک نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

خودتان قضاوت کنید که قیمت یک خانه و ملک مجهز به فضای سبز بیشتر است یا یک آپارتمان ساده و معمولی؟

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار