کد خبر: 1046077
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷
زوج سارق در جریان تعقیب و گریز با مأموران پلیس آگاهی تهران با شلیک گلوله بازداشت شدند.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  ساعت ۱۷:۳۰ چهارم اردیبهشت‌ماه مأموران پلیس‌آگاهی تهران هنگام گشت‌زنی در محدوده خیابان دماوند به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که زن و مردی جوان سوار آن بودند مظنون شده و پس از بررسی شماره پلاک متوجه شدند که خودرو ۲۹ فروردین حوالی کلانتری‌۱۲۱ سلیمانیه سرقت شده است. بعد از آن بود که مأموران به راننده فرمان ایست دادند.

راننده خودرو، اما وقتی با هشدار پلیس مواجه شد با فشار روی پدال گاز به سرعت از محل متواری شد. او بدون توجه به فرمان پلیس با لایی کشی و ایجاد وحشت برای شهروندان به مسیر خود ادامه داد و در جریان فرار با چند خودروی عبوری تصادف کرد با این حال به مسیرش ادامه داد و وارد بزرگراه امام علی (ع) شد. همزمان مأموران پلیس با به کار‌گیری قانون استفاده از سلاح چند تیر هوایی شلیک کردند که سارقان به این هشدار پلیس هم توجه نکردند. بعد از آن بود که لاستیک عقب خودرو هدف شلیک پلیس قرار گرفت و خودرو پس از طی مسافتی در حالی که دچار نقص فنی شده بود متوقف شد و مأموران موفق شدند دو سارق را که محمد و دنیا نام داشتند و زن و شوهر بودند بازداشت کردند. مأموران پلیس همچنین در بازرسی از داخل خودروی سارقان مقدار زیادی لوازم سرقت شده کشف کردند. بررسی‌های بعدی پلیس نشان داد که زوج سارق از مجرمان سابقه‌دار هستند که بار‌ها به اتهام سرقت بازداشت شده و به زندان افتاده‌بودند.

سرهنگ کارآگاه کرم یوسفوند رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت گفت: دو متهم برای کشف جرائم بیشتر به اداره دوم پلیس آگاهی منتقل شدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار