کد خبر: 1046052
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۰
با توجه به اینکه ورودی بانک خون با شیوع کرونا با کاهش مواجه شده، خواهران بسیجی در تداوم انجام کار‌های خیرخواهانه و خدمت مؤمنانه و همدلانه، در ماه رمضان به خصوص شب‌های قدر اقدام به اهدا و نذر خون خواهند کرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: مینا بیابانی، رئیس بسیج جامعه زنان گفت: تداوم طرح آزاد‌سازی زندانیان با تأکید بر آزاد‌سازی مادرانی که به دلیل جرائم غیرعمد در زندان قرار دارند، از فعالیت‌های مهم بسیج جامع زنان است. همچنین شرکت و همکاری در مرحله دوم طرح شهید سلیمانی که به منظور تشدید قطع انتشار ویروس کرونا در سه بخش بیماریابی و مراقبت، کنترل و نظارت و حمایت از خانواده‌های بیماران کرونایی راه‌اندازی شد، یکی دیگر از فعالیت‌های بسیج جامع زنان در طول تعطیلات نوروز و تداوم آن در ماه مبارک رمضان است.

بیابانی درباره فعالیت این سازمان در ماه مبارک رمضان توضیح داد: همکاری و دوشادوشی گروه‌های جهادی در کنار مدافعان سلامت در بخش‌های درمانی و بیمارستانی و مشاوره در ماه مبارک رمضان همچنان ادامه دارد.
رئیس سازمان بسیج جامع زنان با اشاره به اینکه مشاوره خانواده در سطح پایگاه‌های محله‌ها در حال انجام است، یادآور شد: تهیه جهیزیه و فراهم کردن تمهیدات لازم برای زوج‌های جوان در جهت شکل‌گیری ازدواج آسان با حداقل امکانات به طور مداوم انجام می‌شود و در ایام ماه رمضان هم تداوم دارد.

بیابانی به نذر خون توسط خواهران بسیجی در ماه رمضان اشاره کرد و به خبرگزاری ایرنا گفت: با توجه به اینکه ورودی بانک خون در مراحل مختلف با کاهش مواجه می‌شود، اهدا و نذر خون یکی دیگر از کار‌های خیرخواهانه و خدمت مؤمنانه و همدلانه است که خواهران بسیجی در ماه رمضان به خصوص شب‌های قدر خواهند داشت.

وی با تأکید بر اینکه در شب‌های قدر، هماهنگی‌های لازم با پایگاه‌های انتقال خون صورت گرفته تا بسیجیان و داوطلبان این امر خداپسندانه به سهولت اقدام به نذر خون کنند، خاطر نشان کرد: تهیه افطاری و توزیع آن هم یکی دیگر کار‌های خواهران بسیجی است که امسال با همت و تلاش بیشتری انجام می‌شود و در این موضوع تأکید بر زنان سرپرست خانوار است.

به گفته بیابانی، تهیه ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده توسط پایگاه‌های مقاومت نیز همچنان ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار