کد خبر: 1046015
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
فرمانده کل ارتش در ارتباط تصویری با بیمارستان صحرایی ارتش در اصفهان، دستور برپایی ۵ بیمارستان مشابه در سطح کشور را به فرمانده نیروی زمینی ارتش صادر کرد.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در ارتباط تصویری با بیمارستان صحرایی ارتش در اصفهان با درود به روح شهدای بزرگوار عرصه سلامت و خدا قوت به همه کارکنان این عرصه به ویژه کادر درمانی ارتش که به طور مستقیم در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا در مدت ۱۵ ماه گذشته منشأ اقدامات تاثیرگذاری بودند گفت: اقدامات ارتش در حوزه مردم یاری و کمک های مومنانه به ملت شریف ایران اسلامی همواره مورد تشویق فرمانده معظم کل قوا بوده و یکی از دلایل اعطای نشان درجه یک فتح به امیر سرتیپ حیدری، همین تلاش و اهتمام اثربخش ارتش در این زمینه بوده است.

وی با خدا قوت به امیر دریادار سیاری فرمانده قرارگاه پدافند زیستی ارتش، امیر سرتیپ حیدری فرمانده میدانی مقابله با کرونا و تمامی فرماندهان ارتش در اصفهان برای احداث بیمارستان صحرایی ۱۲۰ تختخوابی در دانشگاه علوم پزشکی این شهر، افزود: این اقدام، یک الگوی مطلوب و موثر برای بهره‌وری و استفاده حداکثری و متقابل از توانایی و ظرفیت‌های درمانی ارتش و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است.

فرمانده کل ارتش اعلام کرد: در همین راستا به امیر سرتیپ حیدری به عنوان فرمانده میدانی ارتش در مقابله با کرونا ماموریت داده می‌شود که با همین الگو علاوه بر بیمارستان های فعلی نسبت به برپایی حداقل ۵ بیمارستان دیگر در سطح کشور و بر اساس اعلام نیاز ستادهای استانی مبارزه با کرونا اقدام کنند.

سرلشکر موسوی همچنین خطاب به فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: در خصوص تأمین نیروی انسانی این بیمارستان‌ها به ویژه در اصفهان از بضاعت هرکجای ارتش که نیاز شد استفاده و به بیمارستان‌ها تزریق کنید.

در این ارتباط تصویری، امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با تشکر از حمایت‌های همه‌جانبه فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برای فراهم آوردن زمینه اقدامات مردم یاری و کمک های مومنانه به ملت شریف ایران، نسبت به تحقق دستور امیر سرلشکر موسوی پیرامون برپایی بیمارستان‌های صحرایی در اسرع وقت اعلام آمادگی کرد.

وی افزود: با توجه به اوج گیری بیماری کرونا در بسیاری از نقاط کشور، شهر اصفهان هم مبتلابه این مساله بوده و پس از درخواست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ظرف مدت ۵ روز بیمارستان صحرایی ۱۲۰ تختخوابی با ظرفیت‌های کامل بیمارستانی و بخش‌های مختلف تخصصی در محوطه این دانشگاه بر پا شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز ضمن تقدیر از اقدامات تأثیرگذار ارتش جمهوری اسلامی ایران در اصفهان برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ گفت: به لطف خداوند متعال و همکاری بی نظیر و همه جانبه نیروی زمینی ارتش بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی صحرایی برپا شد و با راه اندازی آن کمک شایان توجهی به حوزه بهداشت و درمان اصفهان هم در حوزه کرونا و هم در زمینه امدادرسانی به سایر بیماران که با کمبود فضا در بیمارستان ها مواجهند صورت پذیرفت.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار