کد خبر: 1045843
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
عضو شورای شهر تهران با اشاره به ساخت نخستین مددسرای فرامنطقه‌ای پایتخت در محله حکیمیه گفت: ۵ گرمخانه فرامنطقه‌ای براساس برنامه سوم توسعه برای پایتخت پیش‌بینی شده است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: الهام فخاری عضو شورای شهر تهران در مراسم کلنگ زنی اولین مددسرای فرامنطقه‌ای شهر تهران اظهار داشت: با احداث بهره‌برداری از مددسرای فرامنطقه‌ای، ظرفیت تخصصی برای بازگشت افراد آسیب‌دیده به زندگی سالم با توانمندی‌های بیشتر فراهم می‌شود.

وی افزود: این مکان‌ها به عنوان خانه امن و امید جهت بازگشت آسیب دیدگان به زندگی جدید را فراهم می‌کند. در برنامه سوم توسعه ساخت ۵ گرمخانه فرامنطقه‌ای برای پایتخت پیش‌بینی شد که به زودی کلنگ‌زنی آن‌ها انجام می‌گیرد.

همچنین در این مراسم، محمدرضا جوادی یگانه معاون شهردار تهران گفت: کلنگ احداث نخستین گرمخانه سال ۸۳ در تهران زده شد و گرمخانه‌های دائمی و فرامنطقه‌ای، شبانه‌روزی و بانوان مورد احداث قرار گرفت.

وی بیان داشت: امکانات لازم در حال حاضر در گرمخانه‌ها برای استفاده سالمندان و معلولان چندان دیده نشده و بر همین اساس کمیته‌ای تشکیل گرفته و برای بی‌پناهان اقدامات جدیدی انجام گیرد.

همچنین محمد محمددوست شهردار منطقه ۴ که نخستین مددسرای فرامنطقه‌ای در این منطقه راه‌اندازی می‌شود، گفت: این مسئله در تحقق شعار تهران شهری برای همه است و این مددسرا را در محله حکیمیه افتتاح خواهیم کرد.

وی گفت: توسعه فضا‌های امن برای افراد آسیب‌دیده مدنظر قرار گرفته و گسترش خواهد یافت.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار