کد خبر: 1045675
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۵
وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر ستاد کرونا در روز‌های آینده با محدودیت‌هایی مواجه شود و محدودیت‌هایی را به ما توصیه کند، ممکن است زمان برگزاری امتحانات نهایی را جابه‌جا کنیم.
سرویس جامعه جوان آنلاین: محسن حاجی میرزایی با بیان اینکه مدیر مطلع از وضعیت همه دانش‌آموزانش را «مدیری بزرگ» برشمرد و افزود: با توجه به نزدیک شدن پایان سال، مهم‌ترین وظیفه ما، ارزشیابی از یادگیری دانش‌آموزان است، این مرحله را به مدیران و شورای مدرسه واگذار کردیم، بنابراین، همه تلاش خود را برای یک ارزشیابی سنجیده و درست به کار بگیرید. وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: براساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش، تأکید کردیم امتحانات پایه «نهم» و «دوازدهم» حضوری باشد، علت این موضوع هم «حیاتی بودن امتحانات این دو پایه تحصیلی» است. در این دو پایه، همه دانش‌آموزان باید در یک شرایط برابر با هم سنجیده شوند و نباید در این حق دانش‌آموزان تعد‌ی کنیم.

وی ادامه داد: البته اگر ستاد کرونا در روز‌های آینده با محدودیت‌هایی مواجه شده و محدودیت‌هایی را به ما توصیه کند، ممکن است زمان برگزاری امتحانات را جابه‌جا کنیم، اما ارزشیابی سایر پایه‌های تحصیلی، در اختیار شورای مدرسه است تا به هر روشی که صلاح می‌دانند، عمل و امتحانات را برگزار کنند و پایان مناسب و دلپذیری را برای سال تحصیلی رقم بزنند. حاجی میرزایی، سال کرونایی را یک دوره تحصیلی برای همه نظام تعلیم و تربیت دانست و گفت: این دوران، دوره‌ای بود که ما با تجربیات جدیدی آشنا شدیم و توانایی‌های جدیدی پیدا کردیم و روش‌های متفاوتی را تمرین کردیم و این موضوع کمک می‌کند تا توانایی‌های عمومی مجموعه ما ارتقا یابد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار