کد خبر: 1045545
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹
رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ از بازداشت دو سارق حرفه‌ای با شلیک گلوله خبر داد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: سرهنگ کارآگاه کرم یوسفوند گفت: ساعت ۳ بامداد اول اردیبهشت‌ماه تیمی از کارآگاهان یگان گشت پلیس‌آگاهی هنگام گشت‌زنی در محدوده آزاد راه تهران کرج به یکدستگاه خودروی پراید مظنون شده و پس از استعلام شماره پلاک خودرو مشخص شد سواری پراید ۲۶‌فروردین در محدوده کلانتری‌۱۵۴ چیتگر سرقت شده است.

وی ادامه داد: بعد از آن بود که مأموران پلیس به راننده و سرنشین آن فرمان ایست دادند، اما او با افزایش سرعت و حرکات خطرناک به سمت تهران حرکت کرد و با حرکات مارپیچ باعث وحشت شهروندان شد.

سرهنگ یوسفوند گفت: در جریان عملیات تعقیب و گریز بود که مأموران پلیس با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح ابتدا شروع به شلیک تیرهوایی کردند، اما راننده بدون توجه به هشدار‌های پلیس به فرار ادامه داد و وارد بزرگراه لشگری شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی گفت: پس از آن بود که مأموران پلیس لاستیک عقب خودروی سارق را هدف شلیک قرار دادند که راننده با لاستیک پنچر به فرار ادامه داد، اما پس از طی مسافتی به علت عدم کنترل خودرو با گاردریل کنار بزرگراه برخورد کرد و متوقف شد. پس از آن بود که مأموران راننده و سرنشین را که رحیم و مظفر نام داشتند بازداشت کردند. بررسی‌ها نشان داد رحیم از مجرمان سابقه‌دار است که بار‌ها به اتهام جرائم مختلف بازداشت شده است. تحقیقات از دو متهم در اداره دوم پلیس‌آگاهی تهران جریان دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار