کد خبر: 1045489
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
جلسه کمیسیون ماده پنج شهر تهران به ریاست پیروز حناچی شهردار تهران با حضور اعضاء، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شـــهر تهران، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و علی اشراقی رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج تشکیل و با احداث مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی کمیته ملی المپیک موافقت شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، علی اشراقی رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج در این باره گفت: طرح مذکور در زمینی با مساحت بیش از 4 هزار متر مربع در منطقه 2 شهرداری، در محدوده اراضی پیرامونی فرحزاد قرار دارد.
وی افزود: از آنجا که کمیته ملی المپیک در کنار بخش های اصلی ورزشی به بخش هایی به عنوان فضاهای خدمات دهنده ورزشی، تفریحی و فرهنگی نیاز دارد، در اولین جلسه کمیسیون ماده پنج شهر تهران در سال 1400، برای تأمین این خدمات با احداث یک مجموعه 7 طبقه فرهنگی، ورزشی و تفریحی در این محدوده شهری موافقت شد.
اشراقی گفت: مجموعه مذکور با داشتن فضاهای فوق الذکر، علاوه بر اسکان موقت قهرمانان ملی، میتواند تسهیلات لازم را برای بخش های مختلف این آکادمی فراهم کند.
رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج  تأکید کرد: همچنین در این جلسه طرح بازنگری و اصلاح ضوابط تأمین پارکینگ و طرح موضوعی ساماندهی نظام حق انتقال توسعه به صورت مبسوط مورد بحث و بررسی اعضای کمیسیون قرار گرفت و قرار شد موارد طرح شده جهت بررسی بیشتر به کارگروه فنی کمیسیون ماده پنج  ارسال گردد.
 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار