قطعات موبایل سفیر
کد خبر: 1045373
لینک کوتاه: https://www.Javann.ir/004Nwr
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲

قطعات موبایل سفیر

رپورتاژ آگهی/ یکی از مواردی که همیشه باعث جلب اعتماد بین ما و مشتری ها میشود ، ضمانت ما از ارایه خدماتی است که در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم.همه خدمات ما دارای گارانتی است.

شرایط گارانتی

مجموعه سفیر محصولات اپل، سامسونگ و نوکیا که توسط این شرکت به صورت رسمی وارد کشور شده باشد را به مدت 18 ماه بابت هر گونه خرابی قطعه و اجرت گارانتی می نماید چنانچه قصد خرید محصولات با گارانتی سفیر را دارید نکات درج شده در این صفحه را با دقت مطالعه کنید

خدمات پس از فروش شرکت سفیرفقط مشکلات احتمالی در هنگام ساخت محصول را در برمیگیرد

ضمانت نامه گوشی در شرایط زیر از درجه اعتبار ساقط است

نگهداری و استفاده ناصحیح و هر گونه تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادی

خرابی در اثر استفاده از هرگونه شارژر و باطری و لوازم جانبی تایید نشده از سوی شرکت

اقدام به سرویس ، تعمیر و یا هر گونه تغییر در محصول توسط افراد غیر مجاز

هر نوع ضربه خوردگی و هر گونه تماس با مایعات و رطوبت

در کارت گارانتی و یا در گوشیIMEI تغییر یا دستکاری شماره سریال دستگاه

نصب هر گونه نرم افزار و برنامه که مورد تایید شرکت نمی باشد

و یا روت کردن در سیستم عامل اندرویدIOS جیلبرک در سیستم عامل

 

توجه داشته باشد :

استهلاک تدریجی محصول از قبیل ، سایش ، شکستگی و رنگ رفتگی شامل گارانتی نمی باشدهمراه داشتن فاکتور معتبر ممهور به مهر فروشگاه ، کارت ملی ، جعبه ، لوازم جانبی گوشی و کارت گارانتی هنگام مراجعه به مراکز خدمات الزامی است.شرکت سفیر هیچ مسئولیتی بابت حفظ اطلاعات کاربر، محافظ صفحه نمایش (گلس)، حافظه جانبی (مموری کارت)، سیم کارت و قاب محافظ گوشی ندارد.بک آپ گیری از اطلاعات گوشی بر عهده ی شرکت نمیباشد و مسئولیت آن بر عهده ی خود کاربر می‌باشد.لوازم جانبی از قبیل شارژر، کابل، هندزفری، کارت حافظه، و غیره جزو گارانتی نمی باشد.در دسترس نبودن اطلاعات اپل ایدی ست شده در آیکلود گوشی های آیفون و یا اطلاعات اکانت سامسونگ یا جیمیل در گوشی های سامسونگ و نوکیا در هنگام مراجعه به شرکت.

نکات مهم

انقضا تاریخ گارانتی به منزله ابطال گارانتی و پایان خدمات پس از فروش می باشد

کارت یا برچسب گارانتی فقط یکبار برای هر محصول صادر می شود ، در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید ، خدمات پس از فروش بدون کارت یا برچسب گارانتی و جعبه گوشی امکان پذیر نیست

برای ارسال گوشی از شهرستان هایی که فاقد نمایندگی است از پست پیشتاز استفاده کنید، در هنگام ارسال ایراد گوشی جداگانه یاداشت شود و با کپی کارت ملی و فاکتور خرید همراه با لوازم جانبی در جعبه گوشی قرار داده شود و با ایمن سازی کامل تحویل پست داده شود. شرکت داریا همراه مسئولیتی در برابر بسته بندی مشتری و آسیب.دیدن کالا در هنگام حمل و نقل ندارد

باتری محصولات جزو لوازم مصرفی می باشد و در مدت زمان استفاده دچار استهلاک و کاهش کیفیت می شود، عدم رعایت نکات مهم در استفاده درست باعث بروز .مشکل در باتری یا تغییر شکل ظاهری آن می شود ، در این شرایط باتری شامل گارانتی نمی باشد .سرقت یا گم شدن دستگاه جزو خدمات پس از فروش نمی باشد .

برای استعلام گارانتی وارد لینک زیر شوید.

استعلام گارانتی

برای استعلام هزینه سایر تعمیرات موبایل می توانید با شماره ی تماس 62999797 داخلی 401 و تلگرام

09033007307در ارتباط باشید .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
عناوین پیشنهادی
آخرین اخبار