کد خبر: 1045348
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
ایسنا/هرمزگان ملی پوش هرمزگانی قایقرانی کشورمان گفت: امیدوارم بتوانم با کسی سهمیه المپیک توکیو کارنامه ورزشی خود را تکمیل کنم.
هدیه کاظمی که این روزها جهت حضور در مسابقات انتخابی المپیک توکیو به همراه تیم ملی کشورمان در تایلند به سر می برد، افزود: به دلیل شرایط کرونایی در حال حاضر در هتل محل اقامت در قرنطینه به سر می بریم تا قوانین کشور میزبان را رعایت کنیم و از روزهای آینده بتوانیم از امکانات ورزشی محل اقامتمان با رعایت پروتکل های بهداشتی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با استفاده از وسایل ابتدایی شخصی در اتاق خودمان برخی تمرینات قابل انجام را روزانه مرور می کنیم، تصریح کرد: به هرحال شرایط سخت و دشوار است و باید با این شیوه تمرینات و زندگی خود را وفق دهیم.

کاظمی با اشاره به اینکه تمامی شرایط برای موفقیت در مسابقات تایلند فراهم است، اضافه کرد: گرچه بدست آوردن سهمیه المپیک در مسابقات تایلند امری دشوار و سخت است اما تمامی تلاش خود را انجام خواهم داد تا بتوانم این سهمیه را برای کشورم بدست آورم و به آرزوی دیرینه خود دست پیدا کنم.

دارنده مدال نقره المپیک آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ در ماده کایاک ۵۰۰ متر با بیان اینکه شیوع کرونا علاوه بر مشکلاتش نیز فرصتی بود تا خود را بهتر برای مسابقات پیشرو مهیا کنیم، خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان بوده و همه ورزشکاران جهان تحت تاثیر قرار گرفته اند و اکنون این فرصت برایشان ایجاد شده که باید از آن بهره ببرند.

این قایقرانی هرمزگانی با اشاره به اینکه تنها هدفم کسب سهمیه در مسابقات تایلند است و برای تمامی لحظات برنامه ریزی کرده ام، عنوان کرد: امیدوارم بتوانم شرمنده مردم کشورم نشوم و با رسیدن به این مهم کارنامه ورزشی خود را تکمیل کنم.

کاظمی با اشاره به نیاز قایقرانی به عنوان یکی از مدال آورترین رشته های بازیهای آسیایی و المپیک گفت: رشته قایقرانی به نحوی است که باید در طول سال تمرینات را دنبال کنیم و با توجه به اینکه مجبوریم در اردو باشیم هزینه های بسیار زیادی تحمیل می شود. با این شرایط نیاز به حمایت بیشتری از اسپانسرها داریم و در کنار آن با داشتن باشگاه های فعال و لیگ پویا می توانیم حامیان بیشتری را جذب کنیم.

وی در پایان در خصوص پشتیبانی مسئولان و عملی شدن وعده ها، اضافه کرد: تصمیم گرفته ام تا زمان مسابقات در این خصوص صحبتی نکنم و تمامی تمرکزم را بر روی مسابقات تایلند بگذارم و پس از آن در این خصوص صحبت خواهم کرد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار