کد خبر: 1045341
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید مهم نیست در این تیم چه کسی گلزنی می‌کند و مهم پیروزی تیم است.
مهدی ترابی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الوحده امارات اظهار کرد: وقتی به تهران برگردیم بازی‌های سختی داریم و فرصتی برای جشن گرفتن نداریم. همه تمرکزمان را برای ادامه لیگ می‌گذاریم، چون می‌دانیم هواداران از ما انتظارات بالایی دارند. ان‌شاءالله از اینجا بعد از نمایش خوب به ایران برمی‌گردیم و در آنجا برای هواداران افتخار آفرینی می‌کنیم.

وی افزود: ما پرسپولیس هسیتم و ثابت کردیم که مستحق کسب نتایخ خوب هستیم. دو صعود به فینال آسیا به فوتبال‌دوستان این موضوع را ثابت می‌کند. امیدوارم حقمان را از آسیا بگیریم. ما با انگیزه بالایی وارد مسابقات شدیم که بتوانیم با علکرد خوب وارد این مسابقات بشویم. تا الان هم عملکرد خوبی داشته‌ایم.

او ادامه داد: ما به تیم حریف کاری نداریم و تلاش می‌کنیم از بازی فردا هم حداکثر امتیازات را کسب کنیم، چون می‌دانیم هواداران از ما انتظار برد دارند و با برد تیم ما خوشحال می‌شوند. همان یک شب که آن‌ها برای برد ما جشن می‌گیرند برای ما خیلی ارزشمند است و امیدوارم با یک بازی خوب، سه امتیاز را بگیریم.

ترابی همچنین گفت: پنالتی بخشی از بازی است و من خوشحالم که روی دو پنالتی برای تیم گلزنی کردم و دوست دارم در جریان بازی بیشتر از اینکه گل بزنم، برای تیم مفید باشم، چون برای تیم ما مهم برد است و مهم نیست چه بازیکنی گل می‌زند.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره اینکه گفته می‌شد پرسپولیس در گروه آسانی قرار دارد، گفت: لیگ قهرمانان آسیا جای تیم‌های خوب است و گوا هم بهترین تیم هند است. ما هم پرسپولیس هستیم و در تمام بازی‌ها تلاش می‌کنیم بهترین باشیم. چه گوا و چه الریان باشد برای ما فرقی ندارد. ما تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و مایه افتخار مردم ایران باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار