کد خبر: 1045131
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۹
کلیپ کودک آزاری یکی از هواداران خردسال تیم استقلال که پسربچه‌ای چوپان است در فضای مجازی دست به دست می‌شود. در این ویدئو از دستگاه قضایی و پلیس فتا خواسته شده عاملان حادثه شناسایی و بازداشت شوند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: روز گذشته کلیپی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که نشان می‌داد راننده و سرنشین یک خودروی عبوری که لهجه‌ای خراسانی دارند در حال اذیت کردن چوپانی خردسال هستند. پسربچه در حالی که چوبدستی به دست دارد و گوسفندانش در حال چرا هستند گرفتار دو مرد فریبکار شده است. راننده خودرو درحالی که پشت فرمان نشسته و گوش‌های کودک را به شدت فشار می‌دهد از او می‌خواهد که به تیم محبوبش که استقلال است فحاشی کند. پسربچه، اما مقاومت می‌کند و با اینکه گوش‌هایش در دستان مرد قوی‌هیکل فشرده می‌شود می‌گوید که من تیمم را نمی‌فروشم. سرنشین خودرو که در حال فیلمبرداری است هیجان زده می‌شود و می‌گوید این است استقلالی با غیرت! با این حال تفریح کردن راننده و سرنشین خودرو با اذیت کردن کودک ادامه می‌یابد و چوپان خردسال همچنان مقابل خواسته آن‌ها مقاومت می‌کند تا اینکه ویدئو پایان می‌یابد.

انتشار این کلیپ در فضای مجازی خشم بسیاری از کاربران را به همراه داشت. اینکه اذیت کردن کودکی خردسال به تفریح افرادی بزرگسال تبدیل شده رفتاری ناشایست است که هر از چند گاهی کلیپ‌های آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود. مثل انتشار کلیپ پرتاب کردن کودکی زباله گرد داخل سطل زباله‌ای در شهرستان کرج که مدتی قبل جنجال به پا کرد و عامل آن شناسایی و بازداشت شد. هرچند پلیس و دستگاه قضایی نسبت به انتشار کلیپ‌ها هشدار داده و رفتار آن را مجرمانه دانسته با این حال برخورد قاطع با عاملان این حوادث می‌تواند به عاملی برای مرتکبان احتمالی تبدیل شود. در حال حاضر انتظار می‌رود که پلیس و دستگاه قضایی عاملان این حادثه را شناسایی کنند و ضمن دلجویی از چوپان خردسال با متهمان برخوردی قانونی صورت گیرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار