کد خبر: 1044930
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۰
سه سارق حرفه‌ای که با دستبرد به شش خانه چهار میلیارد تومان به جیب زده‌اند بازداشت شدند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال رئیس پایگاه سوم پلیس‌آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی قبل مردی با مرکز فوریت‌های پلیس‌۱۱۰ تماس گرفت و گزارش یک سرقت را اعلام کرد. وقتی مأموران کلانتری‌۱۰۶ نامجو در محل حاضر شدند شاکی گفت که مقداری پول، طلا و لوازم لوکس به ارزش یک‌میلیارد‌تومان از خانه‌اش سرقت شده است.

بعد از مطرح شدن شکایت تیمی از مأموران پایگاه‌سوم پلیس‌آگاهی در این باره تحقیق کردند. بررسی‌دوربین‌های مداربسته نشان داد که سرقت از سوی سه مرد جوان رقم خورده است که تحقیقات برای بازداشت آن‌ها به جریان افتاد. در حالی که بررسی‌ها در جریان بود مأموران کلانتری ۱۰۹ بهارستان در جریان اجرای طرح محله محور مردی سارق را که در حال فروش لوازم لوکس بود شناسایی و بازداشت کردند.

بررسی‌ها نشان داد که لوازم لوکس متعلق به مردی است که سرقت لوازمش را گزارش داده‌بود، بنابراین متهم مورد بازجویی قرار گرفت. او ابتدا سرقت را انکار کرد، اما وقتی با تصاویر خودش که همراه دو همدستش به خانه شاکی دستبرد زده بود مواجه شد به جرمش اعتراف کرد. او گفت: مدتی قبل به همراه دو نفر از دوستانم باند سرقت تشکیل دادیم. ما در این مدت به شش خانه دستبرد زدیم و از این راه ۴ میلیارد تومان به جیب زدیم.
با اطلاعاتی که متهم در اختیار پلیس گذاشت دو همدست وی هم شناسایی و بازداشت شدند. سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال، رئیس‌پایگاه‌سوم پلیس‌آگاهی تهران بزرگ گفت: همه مالباختگان پرونده شناسایی شده‌اند و تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر متهمان در جریان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار