کد خبر: 1044929
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۰
مرد جوان وقتی متوجه شد که همسایه‌اش کلید خانه را روی در جا گذاشته از روی آن یدک ساخت و به خانه وی دستبرد زد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: سرهنگ کارآگاه هوشنگ کاکاوندی رئیس پایگاه هفتم پلیس‌آگاهی تهران توضیح داد: ۲۳‌اسفند‌سال گذشته زن جوانی وارد کلانتری‌۱۳۰ نازی‌آباد شد و گزارش یک سرقت را اعلام کرد. او گفت: برای چند ساعت خانه را ترک کردم. وقتی برگشتم متوجه شدم که وضع خانه به هم ریخته و پول و طلاهایم سرقت شده است. وقتی پرونده برای بررسی بیشتر به پایگاه‌هفتم پلیس‌آگاهی تهران فرستاده‌شد تحقیقات بیشتری در این باره انجام شد.

بررسی‌ها در این باره نشان داد که سارق فردی آشنا بوده که با داشتن کلید وارد شده و مرتکب سرقت شده است. در شاخه دیگری از تحقیقات مأموران پلیس متوجه شدند که سرقت از سوی مرد همسایه رقم خورده است. بعد از کامل شدن تحقیقات مأموران با حکم قضایی وارد خانه وی شده و مقداری از اموال سرقت شده را کشف کردند. متهم در بازجویی‌های اولیه به سرقت اعتراف کرد و گفت: مدتی قبل بود که همسایه‌مان به من خبر داد که شیر آب خانه‌شان نشتی دارد و درخواست کمک کرد. از آنجا که در کار فنی مهارت دارم به خانه‌شان رفتم و مشکل نشت آب را برطرف کردم. وقتی در حال کار بودم متوجه شدم که شاکی وضع مالی خوبی دارد. آنجا بود که تصمیم گرفتم در فرصت مناسب از خانه‌شان سرقت کنم. متهم ادامه داد: یک روز متوجه شدم که شاکی کلید خانه‌اش را روی در جا گذاشته است. کلید را برداشتم و به سراغ کلیدساز رفتم و از روی آن کلید یدک ساختم. دسته کلید اصلی را دوباره روی قفل در خانه شاکی گذاشتم و منتظر فرصت مناسبی ماندم تا بتوانم از او سرقت کنم.

متهم در توضیح سرقت هم گفت: روز حادثه وقتی شاکی خانه‌شان را ترک کرد از فرصت استفاده کردم و با کلید یدک که داشتم وارد شدم. خانه را جست‌وجو و پول و طلاهایش را سرقت کردم تا اینکه بازداشت شدم.
سرهنگ کارآگاه هوشنگ کاکاوندی رئیس پایگاه‌هفتم پلیس‌آگاهی تهران بزرگ گفت: متهم در تحقیقات بیشتر به سه فقره سرقت دیگر هم اعتراف کرده است. وی گفت: تحقیقات برای کشفت جرائم بیشتر وی جریان دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار