کد خبر: 1044860
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
رئیس سازمان غذا و دارو:
رئیس سازمان غذا و دارو، گفت: شرکت‌های خصوصی که مجاز به واردات واکسن هستند، رصد می‌شوند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: محمدرضا شانه ساز، افزود: چهار سامانه برای ثبت واکسن کرونا وجود دارد که سامانه تی تک، یکی از آن‌ها است که اطلاعات واکسن و مقایسه بین افراد دریافت کننده و نوع واکسن در این سامانه ثبت می‌شود.

وی ادامه داد: لینک مشخص بین مراکز بهداشتی وزارت بهداشت و سامانه تی تک وجود دارد که برای ما قابل رؤیت است و کاملاً می‌دانیم چه تعداد افراد، چه نوع واکسنی دریافت کرده‌اند.

شانه ساز در واکنش به وجود موارد تقلبی و سودجویی از واکسن کرونا، گفت: تمامی دو میلیون دوز واکسن کرونا که وارد شده، در سامانه تی تک ثبت شده است و زیر نظر دانشگاه‌های علوم پزشکی تزریق می‌شود. قطعاً تبلیغ فروش واکسن، با هدف خالی کردن جیب مردم و البته تهدید سلامت آن‌ها همراه است.

وی در خصوص ورود شرکت‌های خصوصی به موضوع واردات واکسن، افزود: هر فردی در کشور واکسن دریافت می‌کند باید در سامانه تی تک ثبت شود که قبلاً آن شرکت حتماً باید در سامانه سازمان غذا و دارو ثبت شده باشد.

رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه بخش خصوصی هم فقط مجاز به واردات واکسن‌های مورد تأیید سازمان غذا و دارو است، ادامه داد: شرکت‌های خصوصی وارد کننده واکسن مشخص هستند و کسی نمی‌تواند بدون رصد سازمان غذا و دارو، واکسن وارد کند.
منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
مثل رصدهای دیگر که خود عامل فساد بیشتر است!!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار