کد خبر: 1044539
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:
در راستای واگذاری نظارت بر اجرای سیستم لوله کشی داخلی تمامی مشترکین عمده صنعتی، کشاورزی و دام و طیور و.. به سازمان نظام مهندسی، دوره های آموزشی تخصصی ویژه ناظرین این حوزه به صورت مجازی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، مدیر عامل این شرکت، با اشاره به اهمیت موضوع نظارت بر اجرای سیستم لوله کشی داخلی واحدهای صنعتی، تصریح کرد: دوره های آموزشی مورد نیاز، به صورت مرحله ای و در جهت حفظ پروتکل های بهداشتی در شرایط بیماری کرونا، به صورت مجازی برگزار می گردد.

سید مصطفی علوی،با بیان اینکه نیروهای حاضر در این دوره ها از دانش و تجربه خوبی برخوردار هستند، افزود: این دوره ها به منظور بازآموزی و به روز کردن اطلاعات ناظرین گاز و نیز معرفی ناظرین برتر، با هماهنگی و توافق دو مجموعه شرکت گاز و سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان، در حال برگزاری است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، گفت: شناخت لوله و اتصالات گاز، عایق کار مناسب، جوش و استانداردهای آن، رعایت مشخصات حفاری و دفن صحیح لوله، حفاظت کاتدی و... از مهمترین سرفصل های مورد آموزش در این دوره ها است که تا نیمه اردیبهشت ماه سالجاری تدریس خواهد شد.

همچنین رئیس سازمان نظام مهندسی و ساختمان استان اصفهان، نیز با تشکر از زحمات ارزشمند مدیرعامل و سایر مسوولان شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به اهمیت توجه به حفظ جان و ایمنی شهروندان، گفت: خوشبختانه در این خصوص اقدامات خوبی در حوزه نظارت گاز و هماهنگی فی مابین انجام گرفته و همکاران نظام مهندسی آماده هستند تا با شرکت در این دوره هادانش خود را افزایش داده و رسالت مهندسی خود را در عمل به بهترین وجه به انجام برسانند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر