کد خبر: 1044216
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به عذرخواهی رهبر انقلاب بابت ارائه آمار غلط
این صداقت و عذرخواهی از مردم آن هم به دلیل ساده ارائه یک آمار اشتباه با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران ضمن تقدیر از شجاعت و صداقت رهبر انقلاب از سایر مسئولان خواستند از رهبر انقلاب درس گرفته و صادقانه پاسخگوی اشتباهات خود باشند. در ادامه بخش‌هایی از این واکنش‌ها را می‌خوانید.
جوان آنلاین: رهبر معظم انقلاب طی سخنرانی روز نخست ماه مبارک رمضان در مجلس انس با قرآن کریم، ضمن عذرخواهی از مردم فرمودند: «سخنرانی اول فروردین‌ماه در باب رتبه اقتصادی کشور آماری ارائه کردم که بعد از آن چند نفر تذکر دادند که این آمار درست نیست؛ پس از بررسی آمار از سوی دفتر مشخص شد این آمار [رتبه اقتصادی ۱۸ دنیا]برای چهار، پنج سال پیش بوده است و جا دارد از کسانی که متذکر شدند، تشکر کنم.» این صداقت و عذرخواهی از مردم آن هم به دلیل ساده ارائه یک آمار اشتباه با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران ضمن تقدیر از شجاعت و صداقت رهبر انقلاب از سایر مسئولان خواستند از رهبر انقلاب درس گرفته و صادقانه پاسخگوی اشتباهات خود باشند. در ادامه بخش‌هایی از این واکنش‌ها را می‌خوانید.
 
سیده‌راضیه حسینی:

به رهبر انقلاب میگن آماری که در خصوص رتبه اقتصادی کشور گفتن، درست نیست؛ ایشون دستور بررسی میدن و بعد از اطمینان، در اولین صحبت عمومی با مردم، موضوع رو اصلاح و از تذکر‌دهندگان تشکر میکنن؛ اخلاق سیاسی در عالی‌ترین رتبه ممکن. کاش همه مسئولین از این رویه الگو بگیرن.

علیرضا نادعلی:

در طول ۳۰ سال گذشته از دولت‌های هاشمی و خاتمی گرفته تا دولت‌های احمدی‌نژاد و بالاخره دو دولت روحانی، کمتر کسی یاد دارد دولتمردی از ارائه آمار و ابراز سخنی، عذر خواسته و حرفش را اصلاح کرده باشد! پیشوای این مملکت، اما دیروز، چون همیشه، درس صداقت داد؛ عذر خواست و اصلاح کرد.

رسول شکری‌نیا:

اینکه رهبر انقلاب آماری را تصحیح می‌کنند، حاکی از صدق گفتار و عمل ایشان است و باید برای همه مسئولان سرلوحه باشد. نکته بعد اینکه این آمار متعلق به پنج، شش سال پیش بوده است، سازشگران و غربگرا‌ها طی این شش سال چه بلایی سر مملکت آورده‌اند که در بسیاری از شاخص‌ها اینقدر افت کرده‌ایم؟!

محمد پاداش:

‏مقام معظم رهبری صحبت اول فروردین‌شان را که گفته بودند ایران از لحاظ اقتصادی در رتبه هجدهم قرار دارد، اصلاح و از کسانی که به ایشان تذکر داده‌اند، تشکر کردند. شجاعت یعنی همین، مسئولیت‌پذیری یعنی همین!

سیدامیرعلی ناقدی:

فرق است بین جبهه‌ای که رهبرش همیشه حرف صحیح و #سدید می‌زند و اگر از سر خطای انسانی هم اشتباهی گفت صادقانه و شجاعانه اصلاح می‌کند، با جبهه باطلی که سخنی نمی‌گوید جز برای عوامفریبی و دروغ! این حقیقت را از ذوق‌مرگی ملیجکان رسانه‌ای این جبهه باطل هم می‌شود فهمید.

سعید مالکی:

از جمله نکات مهم سخنرانی امروز رهبری اشاره به ارائه آمار اقتصادی اشتباه در سخنان نوروزی بود و عذرخواهی از مردم! قابل توجه کسانی که بر کار غلط اصرار دارند و به‌رغم ثابت کردن هم حتی لجوجانه پافشاری دارند! یاد بگیرید!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار