کد خبر: 1043033
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۹
سروان پاسدار ستار غلامی گنجه
سرویس ایران جوان آنلاین: فعالیت جهادی و خدمات‌رسانی سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، این‌بار در یکی از روستا‌های دور‌دست شهرستان بویراحمد از توابع بخش لوداب روستای مورنا انجام شد.

گروه جهادی شهدای کشاورزی سپاه فتح در اقدامی جهادی در راستای لبیک گویی به فرمان رهبرمعظم انقلاب به شعار تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی و همچنین مأموریت طرح ملی بسیج همگام با کشاورز سازمان بسیج جامعه کشاورزی مبنی بر خودکفایی در زمینه تولید گوشت قرمز با همکاری جهاد‌کشاورزی، اداره دامپزشکی شهرستان بویراحمد و مراکز ترویج کشاورزی و دامپزشکی بخش لوداب اقدام به برپایی کلینیک‌های سیار دامپزشکی و واکسیناسیون بیش از ۲ هزار رأس دام و سمپاشی طویله‌های دام روستای مورنا کردند.

مربیان طرح ملی بسیج همگام با کشاورز در تمامی شهرستان‌های استان آماده خدمات‌رسانی به مناطق محروم و مردم عزیز استان هستند.

در این اردوی جهادی سردار خرم دل، فرمانده سپاه فتح استان با حضور در منطقه هدف (روستای مورنا) ضمن عرض خداقوت به مهندسان و مربیان طرح ملی بسیج همگام با کشاورز گروه جهادی شهدای سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح، از نزدیک مشکلات و درد‌دل‌های مردم روستا را در ارتباط با محرومیت و عدم رسیدگی مناسب مسئولان مرتبط با این روستا را بیان کرد که پیگیری‌های لازم به‌خصوص در ارتباط با راه مواصلاتی روستای مورنا صورت خواهد گرفت.

در این اردوی جهادی چهار روزه به روستای مورنا، گروه‌های جهادی دیگری هم در زمینه‌های مختلف پزشکی، تأسیساتی، خدماتی و فرهنگی همکاری گروه‌های جهادی معراج و گروه جهادی شهدای گمنام جامعه پزشکی در زمینه لوله‌کشی، پزشکی و تعمیراتی خدمات‌رسانی کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار