کد خبر: 1042061
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
بر مبنای شاخص های نظرسنجی برنامه عملیاتی 1400- 97 تحلیل شد
طرح نظرسنجی با عنوان نظرسنجی سطح رضایت بازماندگان متوفیان از خدمات آرامستان ها (زیارت اهل قبور ) در سال 1399شهرداری مشهد به اتمام رسید.

در راستای دستیابی به سطح رضایت بازماندگان متوفیان از خدمات آرامستان ها (زیارت اهل قبور) در شاخص های نظرسنجی برنامه عملیاتی 1400-1397، شاخص رضایت بازماندگان متوفیان شهر مشهد در دستور کار قرار گرفت.

یافته های این طرح نشان دهنده میزان سطح رضایت بازماندگان متوفیان از خدمات آرامستان ها (زیارت اهل قبور ) در سال 99 معادل 88/77 درصد است.

میزان رضایت از نظم و انضباط کاری برابر با 92/85 درصد، میزان رضایت از تمیزی و آراستگی ظاهری کارکنان برابر با 92/55 درصد و با توجه به شرایط روحی ارباب رجوعان تا چه میزان رفتار کارکنان سازمان فردوس ها مودبانه و مناسب بوده برابر با 92/01 درصد، میزان رضایت از خودرو حمل متوفی از نظر نوع خودرو، تمیزی و ...برابر با 91/38، میزان رضایت از دسترسی به غسالخانه و خدمات اداری کفن و دفن برابر با 91/31 درصد، میزان رضایت از مهارت و تخصص کارکنان مجموعه برابر با 90/55 ، روش بودن مراحل انجام کار خدمات اداری کفن ودفن و شفافیت این موضوع از نظر بازماندگان متوفیان برابر با 90/45 درصد ، میزان رضایت از حضور به موقع خودرو حمل متوفی برابر با 90/21 درصد، رضایت از مسئولیت پذیری و کیفیت پاسخگویی کارکنان سازمان فردوس ها 88/38 درصد، رضایت از مدت زمان انجام امور اداری کفن و دفن 87/36 درصد، میزان رضایت از نحوه راهنمایی دقیق مراجعین توسط مسئولان و کارکنان مربوطه برابر با 86/68 درصد و در انتها میزان رضایت از کیفیت تجهیزات و مبلمان غسالخانه شامل (صندلی، سطل زباله و ...) برابر با 85/34 درصد بوده است.

گفتنی است که در برنامه عملیاتی 97-1400 شهرداری مشهد، 30 شاخص آن مربوط به نظرسنجی بود که شاخص‌ها کیفی بوده و مربوط به پیامدهای کارهایی است که شهرداری انجام می‌دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار