کد خبر: 1041977
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
رئیس پلیس پایتخت از جمع‌آوری ۳ هزار معتاد متجاهر و دستگیری ۷۹۲ توزیع‌کننده و خرده‌فروش موادمخدر در دهمین مرحله از طرح ظفر پلیس مبارزه با موادمخدر خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه دهمین مرحله از طرح ظفر پلیس مبارزه با موادمخدر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای این مرحله از طرح ظفر ۴۰۶ حکم قضایی به مرحله اجرا درآمد و ۷۹۲ توزیع‌کننده و خرده فروش موادمخدر شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه در میان دستگیرشدگان ۳۶ قاچاقچی عمده حضور داشتند از دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباشی که در کار خرید و فروش موادمخدر نیز دست داشتند خبر داد و گفت: یک تن و ۹۵۸ کیلوگرم انواع موادمخدر نیز از قاچاقچیان و خرده‌فروشان کشف و ضبط شد.

سردار رحیمی با اشاره به جمع‌آوری ۳ هزار معتاد متجاهر از تشدید برخورد با معتادان متجاهر در روز‌های پایانی سال خبر داد و افزود: ۵۴۷ عدد انواع ادوات و آلات مرتبط با استعمال و خرید و فروش موادمخدر نیز کشف و ۳۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متهمان توقیف شد.

وی از آغاز به کار مرکز شماره ۲ سروش خبر داد و گفت: فاز اول مرکز بازپروری معتادان متجاهر سروش از دو سال گذشته با ظرفیت ۶۷۰ نفر فعالیت خود را آغاز کرده و با افتتاح فاز دوم ۵۰۰ ظرفیت جدید برای نگهداری و بازپروری معتادان متجاهر اختصاص یافت.

رئیس پلیس پایتخت از رصد پلیس در فضای مجازی خبر داد و گفت: در خصوص فروش موادمخدر در فضای مجازی ۴۶ سایت و فضای مجازی شناسایی و مسدود شدند و ۵ نفر نیز دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۴ باب منزل که به محلی برای خرید و فروش موادمخدر بدل شده بود پلمب شد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار