کد خبر: 1041834
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
فدراسیون تکواندو برنامه اردوی آماده سازی تیم ملی را در سال جدید اعلام کرد.
به گزارش جوان آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، اردوی تیم‌های ملی تکواندو و پاراتکواندو مردان و زنان در سال ۱۳۹۹ به پایان می‌رسد. تیم ملی تکواندو بانوان که با ترکیب مهلا مؤمن زاده، غزل سلطانی، ناهید کیانی، کوثر اساسه، پریسا جوادی، یلدا، ولی نژاد، ملیکا میرحسینی و زهرا پوراسماعیل در تورنمنت بین المللی ترکیه شرکت کرده بود بلافاصله پس از بازگشت از این رویداد، امروز (یکشنبه - ۲۴ اسفندماه) اردوی خود را به پایان رساند و از ۶ فروردین ماه ۱۴۰۰ مرحله جدید تمرینات خود را آغاز می‌کند.

هدایت این نفرات برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی به عنوان مربیان است.

همچنین مرحله پایانی تمرینات دو ملی پوش المپیکی پاراتکواندو در سال ۱۳۹۹ که به میزبانی جزیره کیش در حال برگزاری بود، امروز (یکشنبه - ۲۴ اسفندماه) به اتمام رسید.

مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی دو ملی پوش پاراتکواندو کشورمان هستند که موفق به کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک توکیو شده‌اند و تمرینات خود را زیر نظر پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و مهدی احمدی به عنوان مربی پیگیری می‌کنند.

تمرینات تیم ملی پاراتکواندو بانوان با ترکیب رایحه شهاب، فاطمه دودانگه، رزا ابراهیمی و مریم عبدالله پور امروز (یکشنبه - ۲۴ اسفندماه) به پایان می‌رسد و مرحله جدید تمرینات از ۷ فروردین ماه آغاز می‌شود.

تیم ملی تکواندو مردان کشورمان نیز که به منظور حضور در تورنمنت و اردوی مشترک با تکواندوکاران بلغارستان در این کشور به سر می‌برد، روز چهارشنبه - ۲۷ اسفندماه به ایران باز می‌گردد که هوگوپوشان به استراحتی چند روزه می‌روند و ۷ فروردین ماه مرحله جدید تمرینات خود را آغاز می‌کنند. آرمین هادی پور، میرهاشم حسینی، سجاد مردانی، سروش احمدی، حسین لطفی، امیرمحمد بخشی و مهران برخورداری نفرات حاضر در اردوی تیم ملی هستند.

هدایت این نفرات برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار