کد خبر: 1041669
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
یک شرکت استارتاپی آمریکایی به تازگی وانتی برقی تولید کرده است که با پیمایش ۳۲۰ کیلومتر با هر بار شارژ می‌تواند رقیب وانت‌های سایبرتراک و هامر EV باشد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: استارتاپ آمریکایی Canoo اعلام کرد که یک وانت پیکاپ برقی را با طراحی ابتکاری به بازار عرضه می‌کند که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۳ راهی بازار شود و تسلا سایبرتراک و هامر EV به عنوان رقبای اصلی آن تلقی می‌شوند.

مدیر عامل کانو، تونی آکیلا، در مصاحبه‌ای با رویترز، به طراحی مفهومی این اتومبیل برقی اشاره کرده است. هنوز هیچ نامی برای وانت مذکور انتخاب نشده، اما طراحی آن هیچ شباهتی به وانت‌های دیگر ندارد. این خودرو طراحی تقریبا گردی در جلو دارد و یک وانت پشت آن قابل تنظیم است.

علاوه بر طراحی متمایز خودرو، برخی از ویژگی‌های اضافی موجود در کامیون نیز وجود دارد، مانند میز کار تاشو با پریز‌های برق و پورت‌های USB در بخش جلویی خودرو هم نوعی چمدان برای ذخیره انواع مختلف اشیا در نظر گرفته شده است که ایمنی بالایی دارد. تجهیزات جانبی خودروهم برای پیمایش‌های آفرود و کمپ در مناطق دوردست کمک می‌کند. تجهیزاتی، چون سایه‌بان و چادر که مخصوص کمپ‌های مسافرتی است.
 
تولید یک وانت برقی برای رقابت با سایبرتراک و هامر EV +عکس
 
تولید یک وانت برقی برای رقابت با سایبرتراک و هامر EV +عکس
این خودرو دارای یک موتور ۶۰۰ اسب بخار و چهار چرخ محرک است. باتری آن با هر بار شارژ امکان پیمایش ۳۲۰ کیلومتر را دارد، اما شرکت به دنبال توسعه آن تا ۴۸۰ کیلومتر است.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار