کد خبر: 1041541
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
پس از برگزاری تورنمنت بین المللی کشتی آزاد و فرنگی متئوپلیکونه ایتالیا به عنوان اولین رویداد موثر در رنکینگ سال ۲۰۲۱، اتحادیه جهانی کشتی رده بندی برترین‌های جهان را اعلام کرد
 رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام متئو پلیکونه به عنوان اولین رویداد موثر در رنکینگ سال ۲۰۲۱ برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان به پایان رسید و نخستین رنکینگ برترین کشتی گیران جهان از سوی اتحادیه جهانی کشتی اعلام شد.

با وجود اهمیت سیستم رنکینگ، کشتی آزاد ایران فقط ۲ نماینده در رقابت‌های متئو پلیکونه ایتالیا داشت و در کشتی فرنگی نیز هیچ کدام از کشتی گیران ایران عازم این مسابقات نشدند.

بهنام احسانپور با حذف از رقابت‌های وزن ۶۵ کیلوگرم تورنمنت ایتالیا نتوانست هیچ امتیازی در رنکینگ بدست بیاورد، اما علیرضا کریمی با کسب مدال نقره این رقابت‌ها موفق به کسب ۱۲ امتیاز و حضور در رده دوم رنکینگ وزن ۹۷ کیلوگرم شد.

کالین مور آمریکایی که در فینال موفق به شکست کریمی شده بود نیز با ۱۴ امتیاز حاصل از قهرمانی در جام متئوپلیکونه در صدر رنکینگ وزن ۹۷ کیلوگرم قرار دارد.

در دیگر اوزان کشتی آزاد و کشتی فرنگی از آنجا که هیچ نماینده‌ای از ایران عازم ایتالیا نشد، هیچ کدام از کشتی گیران ایران در بین برترین‌های رنکینگ حضور ندارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار