کد خبر: 1041333
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
رئیس پلیس تهران از کشف بیش از ۷۶ درصد جرائم و بیش از ۲۶ تن انواع مواد مخدر و برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس در سال جاری در پایتخت خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار حسین رحیمی با اشاره به حوادث و رویداد‌های مهم سال ۹۹، اظهار کرد: در این سال شاهد حوادث و اتفاقات مختلفی بودیم که بحمدالله علیرغم تلاش دشمنان و فشار‌های اقتصادی و سیاسی سال ۹۹ با همراهی و همدلی خوب مردم به خوبی به سرانجام رسید.
 
رئیس پلیس تهران با تاکید بر دشمنی‌های همه‌جانبه دشمنان برای جلوگیری از انجام صادرات نفت و انجام معادلات بانکی و تشدید تحریم‌های ظالمانه دشمنان، عنوان کرد:، با رهبری‌های داهیانه امام خامنه‌ای عزیز و همراهی و همدلی، ملت بزرگ و نجیب ایران به همه سختی‌ها فائق خواهد آمد و روز به روز بر شوکت و ابهت ایران اسلامی افزوده خواهد شد.

وی با ارزبابی عملکرد سال ۹۹ پلیس پایتخت و کسب رتبه‌های برتر در حوزه‌های مختلف و از جمله در موضوع اشراف فرماندهی، گفا: امروز با تلاش‌ها و مجاهدت‌های صورت گرفته، شاهد وجود امنیت پایدار و با ثباتی در کشور عزیزمان هستیم و خدا را شاکریم که در حوزه امنیت داخلی که مهمترین رکن امنیت است، خدمتگزار مردم هستیم.

این مقام انتظامی با اشاره به رضایت‌مندی رهبر معظم انقلاب در راس و همچنین اکثریت مسئولان و مخصوصاً مردم شریف و گرانقدرمان از عملکرد نیروی انتظامی، بیان کرد: این تایید و رضایت از عملکرد و رفتار شما همکاران عزیزم در حوزه‌های مختلف انتظامی و ترافیکی است که باید روز به روز بر اهتمام و جدیت خود در انجام وظایف محوله بیفزاییم و این مهم را تقویت کنیم.

رحیمی افزود: نقش پلیس تهران در بالا بردن وجه نیروی انتظامی در افکار عمومی نقشی بی‌بدیل است، چون همواره شما در معرض دید و قضاوت مسئولان هستید.

وی با اشاره به کشف بیش از ۷۶ درصد جرائم در پایتخت و کشف بیش از ۲۶ تن انواع مواد مخدر و برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس و برهم‌زنندگان امنیت و آرامش مردم، بیان کرد: با تلاش شبانه‌روزی همکارانم امروز شاهد امنیتی مطلوب و با ثبات در پایتخت ایران سلامی هستیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه کار شما عبادت است و همواره شما با انجام وظایف خود در حال عبادت هستید چرا که خدمت صادقانه به خلق در حقیقت بزرگ‌ترین عبادت است، گفت: هر لحظه کار شما عبادت است چرا که امنیت که در واقع بزرگ‌ترین هدیه الهی است را باتلاش و مجاهدت خود به مردم تقدیم می‌کنید.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه قدردان تلاش و زحمات شما همکاران عزیزم در برقراری امنیت و آسایش مردم هستم، متذکر شد: مطمئن باشید که دعای خیر مردم بدرقه راه شما خواهد بود وقتی که مجاهدانه و ایثارگرانه برای تامین امنیت و آرامش آنان تلاش می‌کنید.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۹ با طرح‌های مختلف و در حقیقت در اقدامی جهادی با معضلات و جرائم مختلف در حوزه حقیقی و مجازی برخورد کردیم و نتایج قابل قبولی را نیز کسب کردیم، گفت: در رفتار و برخورد با مردم و حتی متهمان و محکومان با متانت و ادب و با سعه صدر برخورد کنید و هرگز فراموش نکنید که مردم، ولی نعمتان واقعی ما هستند.

رحیمی یادآور شد: باید تلاش کنیم که پلیسی در تراز انقلاب اسلامی باشیم و بیش از پیش برای خدمت به مردم عزیزمان تلاش کنیم و سر از پای و روز و شب نشناسیم.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار