کد خبر: 1041275
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴
مرد جوان افسرده در حادثه خونین برادرش را به قتل رساند و از محل گریخت. متهم از سوی مأموران پلیس پایتخت تحت تعقیب بود که خبر رسید چندی قبل با سقوط از پل عابر پیاده‌ای فوت کرده است.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  ساعت ۸:۳۰ صبح سی‌ام مرداد امسال قاضی ساسان غلامی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری مرزداران از قتل پسر جوانی در خانه‌شان با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد.

تیم جنایی داخل پذیرایی خانه ویلایی با جسد پسر جوانی روبه‌رو شدند که با اصابت چهارضربه چاقو به سر و صورت و کتف به قتل رسیده بود.

بررسی‌های اولیه و گفته‌های پدر و مادر مقتول نشان داد قاتل، برادر ۴۰‌ساله مقتول است که از مدتی قبل از بیماری افسردگی رنج می‌برد.

پدر مقتول به مأموران گفت: همسرم داخل حمام مشغول شستن لباس‌ها بود و دو پسرم در خانه مشغول تماشای تلویزیون بودند که من برای انجام کاری به داخل حیاط رفتم. هنوز دقایقی نگذشته بود که پسر بزرگم وحشت زده در حالی که دست‌هایش خونی بود به داخل حیاط آمد و با داد و فریاد به من گفت «پدر برو داخل خانه و به داد پسرت برس». به سرعت به داخل خانه رفتم که دیدم پسر دومم خونین نقش بر زمین شده که بلافاصله با اورژانس و پلیس تماس گرفتیم. وقتی به داخل حیاط آمدیم متوجه شدیم که پسر بزرگم از خانه فرار کرده است.

وی ادامه داد: من سه پسر دارم که قاتل پسر اولم است و مقتول هم پسر دومم بود که در این حادثه به قتل رسید.

پسر بزرگم که شغلش تعمیرات لوازم خانگی است مدتی است از بیماری روحی و روانی رنج می‌برد و تحت درمان است. ما چند باری او را در مراکز درمانی بستری کردیم و زمانی که حالش خوب می‌شد او را به خانه می‌آوردیم. او چند روزی بود که فکر می‌کرد برادرش دوباره او را می‌خواهد در بیمارستان روانی بستری کند و از این موضوع ناراحت بود. در صورتی که پسرم چنین قصدی نداشت و در نهایت هم او به خاطر توهمات ذهنش برادرش را به قتل رساند.

خودکشی قاتل

پس از این مأموران پلیس متهم فراری را تحت تعقیب قرار دادند، اما از او هیچ ردی پیدا نکردند. چندی قبل در حالی که تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری ادامه داشت به مأموران پلیس خبر رسید که مرد جوانی با سقوط از پل عابر پیاده‌ای حوالی شهرک ولیعصر در جنوب غربی تهران فوت کرده است.

بررسی‌ها نشان داد وی در این حادثه اقدام به خودکشی کرده است. پس از این مأموران تحقیقات خود را برای شناسایی هویت مرد فوت شده آغاز کردند تا اینکه دریافتند وی همان قاتل فراری است که اواخر مردادماه امسال در منطقه مرزداران برادرش را به قتل رسانده و فرار کرده‌است. بدین ترتیب خانواده پسر فوت شده به پزشکی قانونی دعوت شدند و جسد پسر ۳۰‌ساله‌شان را شناسایی کردند.

با اعلام خبر فوت قاتل فراری پرونده قتل برادر کشی به دستور قاضی ساسان غلامی برای همیشه بسته شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار