کد خبر: 1041057
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
کاپینان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید قانونی خوب است که برای همه باشگاه‌ها اجرا شود.
سید جلال حسینی در گفتگو با ایسنا، درباره تساوی پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: همه بازی‌ها سخت است، اما خوشحالیم با انجام چند بازی به صدر جدول رسیدیم و الان هم با وجود تساوی برابر صنعت نفت باز هم در صدر جدول هستیم. صنعت نفت تیم ریشه‌دار و پر قدرتی است که از بازیکنان خوبی بهره می‌برد. شرایط زمین و البته باد هم کار ما را سخت کرده بود.

او افزود: بعد از فینال لیگ قهرمان آسیا، تا به حال هیچ استراحتی نداشته‌ایم و این موضوع کار ما را سخت کرده است. با کمبود بازیکن فشار به کل تیم وارد می‌شود. برخی بازیکنان بیش از اندازه بازی می‌کنند که این کار را سخت کرده است.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس هم‌چنین گفت: وقتی کمبود بازیکن داریم در پست مهاجم وحید امیری و عالیشاه بازی می‌کنند که پست غیر تخصصی آن‌هاست. این موضوع واقعا کار را سخت کرده است. در پست‌های دیگر هم همین شرایط وجود داشت. کمال کامیابی‌نیا ۵ یا ۶ بازی در پست غیر تخصصی خود یعنی دفاع بازی کرد. همه برد‌ها را می‌بینند و کسی توجه نمی‌کند که بازیکنان فشار زیادی را تحمل می‌کنند. امیدوارم که هرچه زودتر بازیکنان جدید به ما اضافه بشوند.

او در ادامه درباره حکم کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال هم گفت: این که بازیکنان به دنبال مطالبات خود باشند یک بحث است، اما خودم از چند باشگاه طلبکارم آیا جرات می‌کنند طلبم را از آن‌ها بگیرند؟ من از فدراسیون طلب دارم، جرات دارند پولم را از فدراسیون بگیرند؟ متاسفانه این کار‌هایی است که در قبال پرسپولیس انجام می‌دهند. قانون خوب قانونی است که برای همه اجرا شود. امیدوارم این قانون برای همه اجرا شود.

حسینی در ادامه درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس هم گفت: آن‌قدر بدهی و مشکلات در باشگاه وجود دارد که مدیران در حال پیگیری این موارد هستند. امیدوارم این مشکلات حل شود و بعد مطالبات بازیکنان هم پرداخت شود. الان فشار روی باشگاه زیاد است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار