کد خبر: 1041042
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: برادران عالمیان در بهترین فرم آمادگی خود هستند، اما نمی‌توان گفت گرفتن سهمیه قطعی است.
مهرداد علی قارداشی، رییس فدراسیون تنیس روی میز در گفتگو با ایسنا درباره چگونگی وضعیت آمادگی نوشاد و نیما عالمیان پس از حضوردر قطر، بیان کرد: نوشاد و نیما هر دو در بهترین فرم آمادگی خود قرار دارند و از لحاظ روانی هم شرایط خوبی دارند و به دور از هر گونه حاشیه کارشان را انجام می‌دهند.

قارداشی در مورد شکست نیما عالمیان در دور اول جدول مقدماتی اولین تور جهانی گفت: نیما در آمادگی خوبی به سر می‌برد، اما حریف او در بازی اول قوی بود و حریف کره‌ای اش تا مرحله یک چهارم نهایی جدول اصلی هم پیش رفت.

او در مورد شانس برادران عالمیان برای رسیدن به سهمیه المپیک گفت: وضعیت آن‌ها عالی است، اما نمی‌توان گفت قطعا سهمیه می‌گیریم، چون برخی مسائل در روز مسابقه تاثیر دارند. نوشاد حتی توانست بازیکن قزاقستان که بهترین رنکینگ جهانی را در آسیای میانه دارد، شکست دهد، اما با این حال باز هم نمی‌توان گفت گرفتن سهمیه قطعی است. با این حال امیدوارم که این اتفاق بیفتد و به سهمیه برسیم.

قارداشی که در قطر حضور دارد، در مورد نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشی توسط میزبان گفت: رعایت پروتکل‌ها بسیار سخت گیرانه است به طوری که در سالن مسابقه حتی اگر برای چند ثانیه بخواهی ماسک را در بیاوری و آب بنوشی سریع تذکر می‌دهند. نرم افزار‌هایی هم روی گوشی‌های همراه نصب کرده اند که رفت و آمد چک می‌شود و به جز سالن و هتل نباید جای دیگر برویم. هر شش روز یک بار هم تست کرونا می‌گیرند. البته مسابقات خیلی خوب و شکیل در حال برگزاری است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار