کد خبر: 1041039
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
مراسم بزرگداشت روز جهانی زن با نمایش فیلم «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار به عنوان فیلم افتتاحیه این برنامه آغاز گردید این مراسم از روز ۵ الی ۱۷ مارچ با پخش فیلم‌های مختلف از زنان سینماگر ادامه خواهد داشت.
سرويس فرهنگ و هنر جوان آنلاين: مراسم افتتاحیه با حضور خانم نرگس آبیار (کارگردان موفق ایرانی)، آقای ارنستو سوسا (رایزن فرهنگی سفارت مکزیک در اکوادور)، دکتر زهرا رضی (رییس انجمن سینمایی ایران، اسپانیا و آمریکای لاتین (ستاره) ازاسپانیا) و مدیران و نمایندگان فرهنگی از کشور‌های اروگوئه، شیلی، مکریک، آرژانتین و نیز دکتر پابرجا (سفیر ایران در اکوادور)، به شکل تلفیقی از زوم و فیس بوک برگزار شد. به شکلی که اعضای هسته مرکزی از طریق زوم حضور به هم رساندند و سایر علاقمندان و مخاطبان از طریق فیس بوک به این برنامه پیوند داده شدند و در مجموع ۴۵۰ نفر در این وبینار شرکت داشتند.

هدف از برگزاری این مراسم تجلیل از سینماگران زن و به تصویر کشیدن آثارشان در چارچوب روز جهانی زن بود.

در این مراسم نرگس آبیار ضمن پاسخگویی به سوالات شرکت کنندگان در مورد فیلم «شیار ۱۴۳» و فیلم «نفس»، خاطر نشان ساخت که زنان از قدرت خارق العاده‌ای برخوردار هستند و باید به این مساله ایمان داشته باشند. وی با توصیف و تشریح سمبل‌های و نماد‌هایی که در فیلم هایش به کار رفته بود به کدگشایی و تشریح بیشتر جزییات فیلم پرداخت که با تحسین و توجه حاضرین مواجه گردید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار