کد خبر: 1040975
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۴
مأموران پلیس جسد مرد جوان ناشناسی را در یکی از خیابان‌های شمالی تهران کشف کردند که پس از قتل داخل نایلون مشکی گذاشته‌شده بود.
سرویس حوادث جوان آنلاین: صبح دیروز مردی در حال عبور از فضای سبزی در میدان فرهنگ حوالی سعادت‌آباد با جسم مشکوکی که داخل نایلون مشکی قرار داشت مواجه شد.

مرد رهگذر از روی کنجاوی به جسم مشکوک نزدیک شد که مشاهده کرد مقداری خون از قسمت پارگی نایلون بیرون زده‌است. از طرفی هم جسم داخل نایلون جسد انسانی به نظر می‌رسید که بلافاصله با اداره پلیس تماس گرفت و موضوع را به مأموران پلیس خبر داد. لحظاتی بعد تیمی از مأموران کلانتری‌۱۳۴ شهرک‌غرب در محل حادثه حاضر شدند و سر نایلون مشکی که با طنابی گره زده شده‌بود، باز کردند. داخل نایلون مشکی جسد انسانی پتو پیچ شده قرار داشت که خون آن از داخل پتو به داخل نایلون پس زده بود. پس از این مأموران پتو را باز کردند که با جسد مردجوانی که دست و پایش با طناب بسته شده و بر اثر اصابت جسم سختی هم به سرش به قتل رسیده‌بود روبه‌رو شدند.

سپس با اعلام این خبر قاضی رحیم دشتبان، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شدند.

بررسی‌ها نشان داد مقتول که هیچ مدرک هویتی همراه ندارد در مکان دیگری به قتل رسیده و عامل یا عاملان قتل جسد وی را پتو پیچ کرده و پس از اینکه داخل نایلون مشکی قرار داده به این مکان منتقل کرده‌اند.

همچنین با توجه به ظاهر و لباس‌های تن مقتول مأموران احتمال دادند وی کارگری است که در یکی از ساختمان‌های اطراف به قتل رسیده‌است.

در حالی که معاینات اولیه حکایت از آن داشت حدود ۶‌ساعت از مرگ مرد ناشناس گذشته است، قاضی دشتبان دستور داد ضمن بررسی پرونده افراد گمشده، جسد برای مشخص شدن هویت و انجام آزمایش‌های لازم به پرشکی قانونی منتقل شود. مأموران پلیس در تلاشند تا با بررسی‌های میدانی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه عامل یا عاملان این قتل را شناسایی و دستگیر کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار