کد خبر: 1039987
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
مدیر عامل باشگاه سپاهان تصریح کرد:
محمدرضا ساکت در دیدار با مدیر روابط عمومی شرکت فولادمبارکه ضمن قدردانی از کمکهای صورت گرفته فولادمبارکه در زمینه ساخت و تجهیز ورزشگاه نقش جهان گفت: این شرکت با سرمایه گذاری قابل توجه مشکل ۳۵ساله ساخت و تکمیل ورزشگاه نقش جهان را برطرف کرد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان افزود: انتظار مردم برای ورزشگاه نقش جهان، انتظاری چند دهه ای بود که با نگاه ارزشمند مدیریت این شرکت به مسئولیت های اجتماعی و پیگیری مدیریت این شرکت معظم، امروز بزرگترین ورزشگاه مسقف پس از انقلاب ساخته و به بهره‌برداری رسیده است که این حرکت در راستای مسئولیت های اجتماعی فولاد مبارکه است.

وی با اشاره با تاکید بر نقش آفرینی فولادمبارکه در حوزه تولید فولاد کشور گفت: علاوه بر این امروز تبلور عظمت و بزرگی گروه فولادمبارکه را در تعهد این شرکت به مسئولیت های اجتماعی اعم از حوزه های فرهنگی، بهداشتی و ارج نهادن به ارزش‌های دفاع مقدس و به ویژه در عرصه ورزش می‌بینیم.

 مدیرعامل باشگاه سپاهان مسیر حرکت باشگاه فولادمبارکه سپاهان را نیز همسو و هماهنگ با راهبردهای مدیریت عالی و روابط عمومی این شرکت دانست و خاطر نشان کرد : ورزش فرصتی است برای پیشبرد ارزشها چه از این رو باشگاه فولادمبارکه سپاهان نیز در تولید محتوا و تبلیغات در راستای سیاست های ارزشی فولادمبارکه گام برخواهد داشت. 

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان نقش بسزایی در ارتقای ورزش و سلامت جسمی و روحی جوانان استان داشته است

هادی نباتی نژاد مدیر روابط عمومی شرکت فولادمبارکه نیز در این دیدار ضمن اشاره به پیشتاز بودن فولادمبارکه در عمل به مسئولیت های اجتماعی از فعالیت های باشگاه فولادمبارکه سپاهان به عنوان یک مسیر درست در تشویق و هدایت جوانان در امر سلامتی و به عنوان یکی از نمونه های موفق مشارکت فولادمبارکه در حوزه مسئولیت های اجتماعی نام برد و خاطر نشان کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان با حمایت شرکت فولادمبارکه و سرمایه گذاری در رشته های مختلف و متنوع ورزشی نقش بسزایی در ارتقای ورزش، سلامتی و تفریح مناسب جوانان بویژه در اصفهان داشته است.

وی تصریح کرد : مدیریت شرکت بر این باور است که حمایت از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان که در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت صورت گرفته است چیزی جز خدمت به جامعه و ایجاد نشاط و شادابی در جامعه نیست.

    

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر