کد خبر: 1038521
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان:
مهندس هاشم امینی در مراسم آغازطرح آبرسانی به 6 روستا در شهرستان گلپایگان گفت: تا 3 ماه آینده روستاهای رباط ملکی، آرجان و شیدآباد تحت پوشش تصفیه خانه آب گلپایگان قرار می گیرند و ۱۹ روستای باقی مانده در شش ماهه نخست سال آینده از تصفیه خانه آب گلپایگان بهره مند می شوند.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان درخصوص  آغاز طرح آبرسانی از تصفیه خانه و اصلاح شبکه آبی 6 روستای گلپایگان، اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید اتفاقات بسیار خوبی در زمینه توسعه آبرسانی پایدار به شهرها و روستاها در شهرستان گلپایگان انجام گرفت و هم اکنون عملیات  آبرسانی به 6 روستای استهلک، دیزیجان، غرقاب، لالان و لالانک و رباط گوگدی آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: در تیر ماه سال جاری سه روستا در گلپایگان به تصفیه خانه آب شرب متصل شدند و اکنون نیز کلنگ آبرسانی از تصفیه خانه به ۶ روستای دیگر با جمعیت هزار نفری زده شد. همچنین حدود ۵ هزار متر نیز اصلاح شبکه در روستاهای فاویان، شادگان، دُم آسمان، مَرغ، رباط سرخ، درب امامزاده، رباط ابوالقاسم، دُر، تیکن و هنده با هزینه ای حدود یک میلیارد تومان انجام میشود.

وی با اشاره به هدف از اجرای این طرح عنوان کرد:. این طرح با هدف تامین آب پایدار از تصفیه خانه آب گلپایگان به روستاهای شهرستان در دستور کار قرار گرفت و در واقع با اجرای این طرح ها میتوانیم مذاق مردم روستاهای شهرستان را با تامین آب پایدار از تصفیه خانه آب گلپایگان، شیرین کنیم.

وی ادامه داد: در سال ۹۰ کلنگ زنی تصفیه خانه آب گلپایگان صورت پذیرفت و سال ۹۵ این تصفیه خانه از محل سد کوچری به بهره برداری رسید که یک تحول بزرگ در حوزه آب و فاضلاب شهرستان بوده است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان به برخی از مزیت های یکپارچه سازی شرکتهای آبفا شهری و روستایی اشاره کرد و تصریح نمود:  فرایند یکپارچه سازی شرکتهای آبفا شهری و روستایی  سبب شد جریان خدمت به روستاها شدت بگیرد. با توجه به اجرای  طرح ۱۰۰-۳۰۰ قرار است ۳۰۰ کیلومتر لوله گذاری را در طول ۱۰۰ روز با هدف توسعه و اصلاح آبرسانی انجام دهیم که در روستاهای این شهرستان هم در این راستا اقدامات خوبی انجام شده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر