کد خبر: 1037959
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق گسترده در کارگاه نخ‌ریسی در جاده خاوران خبر داد.
سید جلال ملکی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: ساعت ١۵:۴۶ دقیقه روز جاری یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه صنعتی در جاده خاوران، روستای کریم آباد تهرانچی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل آتش سوزی چند باب کارگاه و سوله در مجاورت این روستا بود که بخش‌های مختلف داشت. یک سوله دو طبقه با وسعت حدود ۶٠٠ متر با سقف شیروانی که محل تولید و نگهداری نخ و فعالیت ریسندگی و پارچه بافی بود، دچار حریق شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند طبقه بالایی که انبار مواد تولید شده بود کاملا شعله ور بود به گونه‌ای که از زیر سقف‌ها حجم از زیادی از دود و شعله بیرون می‌آمد.

وی افزود: آتش در حال گسترش و سرایت به طبقه همکف و کارگاه‌های همجوار بود. با توجه به اینکه فاصله سقف بالایی و شیروانی کم بود شدت حرارت به حدی بود که سقف دفرمه شده بود و احتمال تخریب آن وجود داشت بنابراین آتش نشانان از چند طرف عملیات را آغاز کردند و از گسترش بیشتر حریق جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشت.

ملکی با اشاره به وارد آمدن خسارت مالی زیاد بر اثر وقوع این حادثه گفت: مدت زیادی است که حریق اطفا شده است و نیرو‌ها در حال لکه گیری و ایمن سازی محل هستند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار