کد خبر: 1036590
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس:
نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش نمایندگان استان در مجلس بودجه سال آتی استان اردبیل نسبت به سال جاری 62 درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سیدغنی نظری در جلسه شورای اداری خلخال با اشاره به اقدامات جهت افزایش فرصت های اشتغال در شهرستان‌های جنوب استان اردبیل اظهار کرد:  ۷۰۰ میلیارد ریال برای کمک به ایجاد اشتغال روستایی و پایدار در شهرستان‌های خلخال و کوثر اختصاص یافته است.

وی همچنین از پیگیری و تلاش برای تحقق خواسته مردم منطقه خورش‌رستم برای شهرستان شدن خبرداد و بیان کرد: منتظر تصمیم نهایی از سوی مسئولان دست‌اندرکار در این زمینه هستیم.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس اظهارکرد: با توجه به وضعیت نامناسب ساختمان درمانگاه فعلی تامین اجتماعی شهر خلخال برای بهسازی درمانگاه جدید دراین شهر نیز ۶۰ میلیارد ریال  اعتبار تخصیص یافته و اقدامات لازم در این خصوص بزودی آغاز خواهد شد.

نظری به پرداخت کامل مطالبات پیمانکاران مجری پروژه راه خلخال - منجیل اشاره کرد و افزود: برای کمک به تسریع در اجرای پروژه راه خلخال - منجیل هزار میلیارد ریال از محل فاینانس بانک مسکن تخصیص یافته است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: عمر یارانه نقدی ۴۵۰ هزار ریالی به پایان رسیده و بیشتر نمایندگان معتقدند که باید از این پس سه نوع یارانه ۹۰۰ هزار ریالی، ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار ریالی و یک میلیون و ۳۵۰ هزار ریالی به تناسب نیاز خانوارها و نحوه قرار گرفتن آنها در دهک‌های مختلف عملیاتی شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر