کد خبر: 1035131
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد اصفهان:
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد اصفهان از بکارگیری جدیدترین و به روزترین روش های جمع آوری صدقه خبر داد و گفت: تخلیه گران صندوق های صدقه به دستگاه های کارتخوان پیشرفته با سیستم عامل اندروید مجهز شده اند.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به  نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، حمیدرضا طاهری، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با تاکید بر اهمیت صدقه در منابع حمایتی این نهاد از بکارگیری جدیدترین و به روزترین روش های جمع آوری صدقه در کمیته امداد اصفهان خبر داد و گفت: تخلیه گران صندوق های صدقه به دستگاه های کارتخوان پیشرفته با سیستم عامل اندروید مجهز شده اند و از ابتدای آذرماه فرآیند تخلیه صدقه را به صورت الکترونیکی انجام می دهند.

وی ادامه داد: با استفاده از این تجهیزات جدید به جای ارائه رسید سنتی امکان ارسال پیامک به مشترکین صندوق های صدقه و در صورت تمایل ارائه رسید چاپی فراهم شده است. همچنین همشهریان عزیز می توانند در صورت تمایل به جای تحویل سکه و اسکناس موجود در صندوق وجه معادل آن را از طریق کارت بانکی پرداخت کنند.

طاهری همچنین گفت: با استفاده از این روش همشهریانی که تمایل به پرداخت کمک بیشتر و اضافه دارند نیز به راحتی قادر به استفاده از کارت بانکی خود خواهند بود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش این نهاد برای مجهز کردن صندوق های صدقه به دستگاه های کارتخوان خبر داد و گفت: در فاز اول این اقدام انشاالله به مرور صندوق های صدقه موجود در اماکن عمومی از قبیل بانک ها، فروشگاه ها، بیمارستان ها و ... به کارتخوان مجهز خواهند شد.

وی با دعوت از مردم نیکوکار و خیران گرانقدر اصفهانی برای استفاده از روش های نوین پرداخت کمک های انسان‌دوستانه و وجوهات شرعی، یادآور شد: کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* در بستر تلفن همراه، پایگاه اینترنتی emdad.ir ، شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران و تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷  از جمله مهمترین و در دسترس‌ترین این روش ها هستند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار