کد خبر: 1034173
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۰
معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور از تصویب انحلال شورای شهر ساری در هیئت مرکزی حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شورا‌های کشور خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: مهدی جمالی‌نژاد گفت: در صد و هشتادو هشتمین جلسه شورای مرکزی حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شورا‌ها در وزارت کشور، موضوع انحلال شورای اسلامی شهر ساری بررسی و با توجه به شرایط فعلی اعضا و عدم حد نصاب برای تشکیل جلسات، رأی هیئت استانی مبنی بر انحلال شورا تأیید شد. وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر ساری به عنوان اولین شورای شهر مرکز استانی است که در دوره پنجم فعالیت شورا‌ها منحل شده‌است، اظهار کرد: وزارت کشور با جدیت بر عملکرد و فعالیت همه شورا‌های شهر و روستا‌های کشور نظارت داشته و در صورت مشاهده یا اعلام تخلف بدون اغماض و چشمپوشی با اهتمام فراوان با آن برخورد قانونی لازم را به عمل می‌آورد.

معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور افزود: با انحلال شورای اسلامی شهر ساری، استاندار مازندران به عنوان قائم مقام شورا توسط وزارت کشور تعیین می‌شود تا شهرداری بتواند همچون گذشته به ارائه خدمات به شهروندان با جدیت بپردازد.

همچنین احمد حسین زادگان استاندار با بیان اینکه استاندار به عنوان قائم مقامی شورای شهر مسئولیت شورای شهری ساری تعیین می‌شود، گفت: در حال حاضر به دلیل انحلال شورای شهر سلمانشهر، استاندار قائم مقام این شورا نیز به شمار می‌رود. وی یادآور شد: فردی در اسرع وقت از پرسنل رسمی شهرداری ساری به عنوان سرپرست انتخاب می‌شود و نهایتاً شهردار جدید به وزارت کشور پیشنهاد خواهد شد. استاندار مازندران تصریح کرد: در چند روز آینده سرپرست شهرداری ساری را انتخاب خواهیم کرد تا از اختلال امور شهری در شهرداری جلوگیری شود.

حال و روز برخی دیگر از شورا‌های مازندران هم خوب نیست، شورای بابل که طی دوره کنونی فرازونشیب‌های زیادی را طی کرده‌است و در برهه‌ای تعدادی از اعضای آن به اتهام اخلاقی دستگیر شده‌بودند و نهایتاً این پرونده مختومه شد، اما دوباره ماه گذشته برخی اعضای شورا و پیمانکاران دستگیر شدند و تحقیقات در این‌باره نیز ادامه دارد.

دستگیری در شورای شهر نشتارود و سلمانشهر در غرب مازندران و تخلف کلان میلیاردی و صدور پروانه‌های غیرقانونی، ارتشا و اختلاس از اتهامات هشت تن از دستگیرشدگان این پرونده فساد مالی است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار