کد خبر: 1033670
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۵
پزشکی قانونی اعلام کرد مرد میانسالی که یکسال قبل مادرش را در جنوب تهران به قتل رسانده‌بود، جنون دارد.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  شامگاه سی‌ام بهمن سال قبل بود که مأموران کلانتری خانی‌آباد در جنوب تهران به قاضی مصطفی‌واحدی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران اعلام کردند، زن سالخورده‌ای در خانه‌اش به طرز مشکوکی به قتل رسیده است.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد زنی ۷۰‌ساله‌ای در نزدیکی یخچال خانه‌اش روبه‌رو شدند که به طرز مشکوکی به قتل رسیده بود.

نخستین بررسی‌ها نشان داد قاتل پس از قتل جسد را کشان‌کشان به نزدیک یخچال برده و پس از آن وسایل داخل یخچال را بیرون گذاشته و قصد داشته جسد را داخل یخچال مخفی کند که موفق نشده‌است.

دختر زن سالخورده که موضوع را به مأموران پلیس خبر داده‌بود، گفت: برادر ۴۷ ساله‌ام با مادرم زندگی می‌کرد. او معتاد به مواد‌مخدر بود، اما به تازگی ترک کرده‌بود و به خاطر اعتیادش همیشه نگران مادرم بودم و به او سر می‌زدم. ساعتی قبل با مادرم تماس گرفتم، اما او جواب نداد که نگرانش شدم و به خانه‌اش آمدم و با این صحنه هولناک روبه‌رو شدم و موضوع را به پلیس خبر دادم و الان احتمال می‌دهم برادرم دست به جنایت زده باشد.»

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد پسر میانسال مقتول از ۲۵‌سال قبل به مواد مخدر معتاد بوده و در این مدت هم همیشه با خانواده‌اش درگیری داشته است تا جایی که ۱۵‌سال قبل در درگیری پدرش را آنقدر کتک می‌زند که او فلج می‌شود و مدتی بعد هم پدرش به خاطر همین بیماری فوت می‌کند.

از سوی دیگر مشخص شد مظنون به قتل که معتاد به شیشه است شش‌ماه قبل برای ترک اعتیاد به کمپی منتقل می‌شود تا اینکه چند روز قبل از حادثه از کمپ مرخص و به خانه‌شان بر می‌گردد.

بدین ترتیب مأموران پلیس پسر ۴۷‌ساله را به عنوان مظنون به قتل مادرش تحت تعقیب قرار دادند تا اینکه چند ساعت بعد از حادثه وی را در حالی که چاقویی در دست داشت شناسایی و دستگیر کردند.

متهم پس از انتقال به اداره پلیس مدعی شد که لحظه حادثه مادرش را به شکل شیطان دیده و به همین خاطر او را به قتل رسانده است.

وی در توضیح ماجرا گفت: «داخل حمام بودم که دیدم شیطان به سراغم آمده و قصد دارد مرا به قتل برساند. به سرعت از دست او فرار کردم و به آشپزخانه رفتم، اما او پشت سرم آمد که با چاقو چند ضربه به او زدم. وقتی او غرق در خون روی زمین افتاد تازه فهمیدم که مادرم است. پس از این تلاش کردم جسد او را به داخل یخچال منتقل کنم تا به سردخانه نبرندش، اما موفق نشدم که از خانه فرار کردم.»

با اعتراف متهم، قاضی واحدی وی را برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن صحت سلامتی روحی و روانی‌اش در اختیار پزشکی قانونی قرار داد. چند روز قبل پزشکی قانونی در آخرین اظهار نظر اعلام کرد پسر ناخلف هنگام حادثه جنون داشته است. بدین ترتیب متهم به دستور بازپرس جنایی برای درمان در اختیار بیمارستان روانی قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار