کد خبر: 1033094
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۰
کارکنان یکی از بیمارستان‌های تهران هفت‌روز پس از مرگ مردی که با ضربات چاقو به قتل رسیده‌بود ماجرا را به پلیس اعلام کردند. پیدا شدن کارت شناسایی در لباس‌های مقتول تنها سرنخ پلیس برای شناسایی خانواده مقتول است. تحقیقات تیم جنایی پایتخت برای شناسایی و بازداشت عاملان حادثه در جریان است.
سرویس حوادث جوان آنلاین: ساعت‌۱۳ روز یک‌شنبه هفتم دی‌ماه قاضی مصطفی واحدی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری‌۱۲۸ تهران‌نو از مرگ مشکوک مرد میانسالی در یکی از بیمارستان‌های مرکزی تهران باخبر و به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی در بیمارستان با جسد مرد ۵۲‌ساله به نام حبیب روبه‌رو شدند که با اصابت چند ضربه چاقو به پهلو و پشت به قتل رسیده بود. بررسی‌های تیم جنایی نشان داد مقتول ۱۵‌روز قبل در حالی که زخمی بوده از سوی دو مرد به بیمارستان منتقل شده و در نهایت چند روز قبل بر اثر شدت جراحات و خونریزی شدید فوت کرده است.

همچنین مشخص شد در این چند روز مسئولان بیمارستان وقتی موفق نمی‌شوند، خانواده وی را شناسایی کنند موضوع را به مأموران پلیس خبر می‌دهند. یکی از مسئولان بیمارستان گفت: ۲۲‌آذر امسال پیکر خونین این مرد توسط دو مرد دیگر به بیمارستان منتقل شد که از سوی تیم پزشکی مورد عمل جراحی قرار گرفت.

مرد زخمی تحت درمان بود، اما روز اول دی‌ماه بر اثر خونریزی روی تخت بیمارستان به کام مرگ رفت. این مرد تنها یک کارت شناسایی همراه داشت در این مدت هم کسی از خانواده‌اش سراغ او را نگرفت و کارکنان بیمارستان هم موفق نشدند خانواده وی را شناسایی کنند به همین خاطر امروز با اداره پلیس تماس گرفتیم و موضوع را اطلاع دادیم تا خانواده وی شناسایی و جسد مرد ۵۲‌ساله را تحویل آن‌ها بدهیم. مأموران پلیس در نخستین گام به دستور بازپرس ویژه قتل دو مردی را که روز حادثه مرد زخمی را به بیمارستان منتقل کرده‌بودند، شناسایی و از آن‌ها تحقیق کردند.

یکی از آن‌ها گفت: ما مغازه خوار و بار فروشی در یکی از خیابان‌های اطراف تهران‌نو داریم. مقتول از مشتریان ما بود معمولاً هر روز از مغازه ما خرید می‌کرد، ما او را به اسم می‌شناختیم، اما نمی‌دانستیم که در کدام خیابان یا کدام کوچه زندگی می‌کند و خانواده وی را هم نمی‌شناختیم. روز حادثه ما در مغازه نشسته بودیم که مقتول در حالی‌که از پهلو و پشتش خون بیرون می‌زد، وارد مغازه شد و روی زمین افتاد. با دیدن این صحنه به شدت شوکه شده‌بودیم که بر بالینش حاضر شدیم و از او درباره حادثه سؤال کردیم که مرد زخمی به ما گفت که چند نفر به او حمله کرده و او را با چاقو زخمی کرده‌اند.

پس از گفتن این جمله وی بیهوش شد و دیگر حرفی نزد که ما با اورژانس تماس گرفتیم و او را به بیمارستان منتقل کردیم. همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه جسد مرد فوت شده برای انجام آزمایش‌های لازم و شناسایی خانواده وی به دستور قاضی واحدی به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین بازپرس به مأموران دستور داد تا دوربین‌های محل حادثه را برای شناسایی عاملان قتل مرد میانسال مورد بازبینی قرار دهند. تحقیقات برای برملا شدن راز این حادثه و روشن شدن زوایای پنهان آن از سوی مأموران پلیس تهران ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار