کد خبر: 1033002
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان:
سرهنگ" کامران ریاحی" ، از کشف 28 تُن نهاده دامی خارجی قاچاق به ارزش 4 میلیارد ریال طی بازرسی از یک انبار در عملیات ماموران این پلیس خبرداد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در تشریح این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مقدار زیادی نهاده دامی قاچاق در یک انبار بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از اطمینان از درستی موضوع و کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند فردی در حال بارگیری نهاده های دامی به داخل کامیون است که در بررسی های صورت گرفته مشخص شد این نهاده ها  فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در این عملیات 28 تُن نهاده دامی خارجی قاچاق که ارزش آنها توسط کارشناسان مربوطه بالغ بر 4 میلیارد ریال ارزیابی شده است کشف شد.

سرهنگ ریاحی در خاتمه با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه و تحویل وی به مراج قضائی عنوان کرد: مبارزه با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان نیز می خواهیم که به منظور مشارکت در این امر هرگونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان کالا دارند را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار